coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین پردازنده در بین گوشی های اقتصادی سامسونگ کدام است؟

سامسونگ با معرفی اولین گوشی‌های میان رده خود با کیفیت و امکانات خوب و در عین حال با قیمت مناسب، توانست بار دیگر توجه بخش بزرگی از مشتریان را به خود جلب کند. این برند برای تولید این سری محصولات خود نیز همانند دیگر مدل‌ها، از امکانات سخت افزاری خوبی استفاده کرده و دلیل کاهش قیمت آنها را می‌توانیم بیشتر مربوط به جنس بدنه یا تغییراتی بدانیم که در کیفیت دوربین‌ها ایجاد شده است. در هر صورت، امکانات، طراحی و کیفیت ساخت این گوشی‌ها به گونه‌ای بوده که بخشی از فروش بازار را به خود اختصاص دهند.

بهترین گوشی‌های میان رده بازار با قیمت مناسب

انتخاب یک پردازنده مناسب برای گوشی مهمترین کاری است که هر برندی باید انجام دهد. در واقع تمام اتفاقاتی که درون گوشی شما رقم می‌خورد توسط این قطعه کنترل شده و به همین دلیل توجه به آن در حین خرید گوشی اهمیت زیادی دارد. آنچه که باعث تفاوت در پردازنده‌ها شده و قیمت یک گوشی را نسبت به استفاده از مدل‌های مختلف آن کم و زیاد می‌کند، سرعتی است که در نهایت به شما می‌دهد. هرچه پردازنده رتبه بالاتری داشته و قوی‌تر باشد، سرعت عمل گوشی نیز بیشتر خواهد شد. گوشی‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند بر اساس نوع پردازنده انتخاب و مرتب شده‌اند:

1. گوشی سامسونگ A34 با پردازنده Dimensity 1080

A34 اولین گوشی است که از نظر اقتصادی به صرفه بوده و در عین حال می‌تواند امکانات خوبی را در اختیار شما قرار دهد. پردازنده در آن دیمنسیتی 1080 شرکت مدیاتک است که می‌تواند حتی برخی از بازی‌های سنگین را هم اجرا کرده و در عین حال امکان استفاده از شبکه اینترنتی 5G را هم به شما بدهد.

در این محصول از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت استفاده شده که گاهی حتی تا 2 روز هم امکان استفاده را به شما می‌دهد. A34 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی بوده و سه دوربین در قسمت پشتی آن دیده می‌شود که رزولوشن 48، 8 و 5 مگاپیکسل داشته و به ترتیب مربوط به دوربین اصلی، اولترا واید و ماکرو هستند. دوربین سلفی نیز 13 مگاپیکسل است.

بهترین گوشی ارزان با پردازنده قوی

2. گوشی سامسونگ A24 با پردازنده Helio G99

قیمت گوشی سامسونگ a24 نیز باعث شده تا این گوشی در میان محصولات میان رده این برند قرار گرفته و از نظر کیفیت ساخت و قطعات داخلی توانسته کاربرانش را راضی کند. این گوشی با صفحه نمایش 6.5 اینچ تولید شده و رزولوشن صفحه نمایش Super Amoded آن نیز 1080*2340 پیکسل بوده و با نرخ به روز رسانی 90 هرتزی است.

سامسونگ برای این گوشی از پردازنده هلیو G99 استفاده کرده و به همین دلیل می‌تواند بازی‌های محبوب و برنامه‌های کاربردی را به راحتی اجرا کند. در نهایت نیز با دوربین‌های 50، 5 و 2 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و دوربین سلقی 13 مگاپیکسل نقاط قوت خود را تکمیل کرده است.

3. گوشی سامسونگ a2399 با پردازنده Snapdragon 680

گوشی سامسونگ a23 یکی از بهترین مدل‌های تولید شده توسط برند سامسونگ است که با استفاده از تراشه 8 هسته‌ای خود که از نوع Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G (6 nm) بوده و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 610، به بازار ارائه شده است. به همین دلیل است که با وجود ارزان بودن قیمت، کارهای روزمره و همچنین برخی از بازی‌هایی که کمی سنگین هستند را هم می‌تواند اجرا کند.

به جز این مشخصات داخلی، صفحه نمایش 6.6 اینچی و رزولوشن 1080 در 2408 گوشی نیز با نرخ نوسازی 90 هرتزی باعث می‌شود تا بتواند تصاویر را با وضوح بالا نمایش دهد. در نهایت نیز دوربین چهارگانه 50، 5،2 و 2 در کنار دوربین سلفی 8 مگاپیکسل ویژگی‌های مثبت آن را تکمیل می‌کند.

4. گوشی گلکسی A13 سامسونگ با پردازنده Exynos 850

گوشی بعدی در لیست ما نیز از سری A بوده و با تراشه Samsung Exynos 850 و تعداد هسته‌های 8 عدد با پردازنده گرافیکی Mali G52 تولید شده است. این گوشی با صفحه نمایش 6.6 اینچی و از نوع LCD تولید شده و وضوح تصویر آن 1080*2408 است و با این وجود می‌تواند تا حد زیادی تصاویر را با کیفیت بالا نمایش دهد.

در این گوشی دوربین‌های 50، 5 و دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق قرار گرفته است. در نهایت نیز وجود باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی باعث شده تا رضایت کاربران از این گوشی در سطح بالایی قرار گیرد.

5. گوشی گلکسی M13 سامسونگ با پردازنده Exynos 850

این مدل از گوشی‌های میان رده سامسونگ با پردازنده Exynos 850 به بازار معرفی شده و تعداد هسته‌های آن 8 عدد است. پردازنده گرافیکی در آن Mali-G52 بوده و می‌تواند تا حد زیادی به صورت روان، بازی و برنامه‌های سنگین را هم اجرا کند. این گوشی با صفحه نمایش 6.6 اینچی از نوع PLS LCE تولید شده و با رزولوشن بالایی که دارد به خوبی تصاویر مختلف را نمایش می‌دهد. با خرید این گوشی می‌توانید به صورت همزمان از دو سیم کارت استفاده کنید.

دوربین‌هایی که در قسمت پشتی گوشی قرار گرفته با رزولوشن 50، 5 و 2 مگاپیکسل بوده و یک دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل نیز در قسمت جلویی آن دیده می‌شود. این محصول سیستم عامل اندروید 12 را دارد که امکان آپدیت شدن به ورژن بالاتر را هم به کاربرانش می‌دهد.

6. گوشی گلکسی F13 سامسونگ با پردازنده Exynos 850

گوشی گلکسی F13 سامسونگ نیز از پردازنده Exynos 850 و با هشت هسته تولید شده است. پردازنده گرافیکی آن از نوع Mali-G52 است که برای یک گوشی با این قیمت کاملا مناسب است. این سری از گوشی سامسونگ هم قابلیت استفاده از دو سیم کارت به طور همزمان را به کاربرانش می‌دهد. این محصول صفحه نمایش PLS با اندازه 6.6 اینچی دارد که با استفاده از کورنینگ گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. در بالای صفحه نمایش یک دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل قرار گرفته و دوربین‌های پشتی نیز به ترتیب 50، 5 و 2 مگاپیکسل هستند.

در میان مشخصات فنی گلکسی F13 می‌توانیم به سیستم عامل اندروید 11 هم اشاره کنیم که قابلیت ارتقا به ورژن‌های بالاتر را هم دارد. بنابراین نگرانی بابت اجرا کردن برنامه‌های جدید روی آن نخواهید داشت.

بهترین پردازنده اقتصادی گوشی

خرید بهترین گوشی میان رده سامسونگ با قیمت مناسب

در این مطلب به معرفی گوشی‌های میان رده سامسونگ پرداختیم که با وجود پردازنده‌های قوی در میان قطعات آنها، به راحتی حتی بازی‌های نیمه سنگین را هم اجرا می‌کنند. این مدل‌ها با وجود قیمت پایینی که دارند، تنها مقدار کمی با مدل‌های گران‌تر تفاوت دارند و شما می‌توانید در قبال پرداخت مبلغ کمی امکانات مناسبی را دریافت کرده و به عنوان یک محصول دیجیتال همراه برای سالیان طولانی روی آنها حساب کنید. اگر شما هم از گوشی ارزان قیمتی در میان محصولات سامسونگ استفاده می‌کنید که عملکرد خوبی دارد، حتما نام آن را به لیست ما اضافه کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام بنظر شما برای یه گوشی مقرون به صرفه چقدرباید هزینه کرد بهتراست
    از گوشی بیشتر برام اینها مهم هستند
    باطری دوربین گشت تو سایتهای مجازی  صدای اسپیگر گیفیت صفحه نمایش
    هنگ لگ نکنه کرم داغ نشه و اهل بازی گیم هم نیستم بتونم چند سالی ازش استفاده کنم.

    پاسخ

    ببینید برای اینکه چن سال بدون افت کیفیت ازش استفاده کنید بهتره ی بازه بودجه بین 8 تا 12 13 میلیون در نظر داشته باشید. گزینه‌های خوبی هست در این رنج. سوالی بیشتری داشتید هم در خدمت هستیم.

    پاسخ

    آن وقت کدام مدل وبرند رامیشه خریداری کرد

    پاسخ

    محصولات نسبتا قابل قبولی در برندهای شیائومی و سامسونگ. به علاوه چند مدل در برندهای آنر، هواوی و حتی موتورولا. کافیه در سایت تکراتو سرچ کنید، بهترین گوشی تا 8 میلیون. به همین ترتیب همین عبارت رو برای 9، 10، 11 و 12 نیز جستجو کنید و فهرست‌ها رو ببینید. برای اطلاعات بیشتر هم می‌تونید در پیامرسان بله به این شماره پیام بدید: 09936263397

    پاسخ