;
coinex

مجوز ترخیص خودروهای هیوندای صادر شد؛ کره‌ای‌های پرطرفدار در راه بازار!

مجوز ترخیص خودروهای هیوندای از گمرک کشور صادر شد. آنطور که مشخص است، سازمان ملی استاندارد کمی در بحث صدور مجوز ترخیص خودروهای وارداتی، نرم‌تر شده است.

مجوز ترخیص خودروهای هیوندای توسط سازمان ملی استاندارد صادر شد. این سازمان بالاخره تصمیم گرفت خودروهای این برند خوش‌نام کره‌ای که از مدت‌ها پیش در گمرک ایران خاک می‌خورند را آزاد کند تا بدین‌وسیله و به همراه دیگر برندها برای شماره‌گذاری و تحویل به مشتریان آماده شوند. همچنین پیگیری‌های جدید خبر از ترخیص بسیاری از خودروهای وارداتی برند کیا موتورز نیز می‌دهند.

بیشتر بخوانید: هیوندای سانتافه 2024 با زبان طراحی جدید معرفی شد

مجوز ترخیص خودروهای هیوندای صادر شد

در حال حاضر نمونه‌های اولیه هیوندای کرتا در نمایندگی‌های تهران این نشان تجاری حضور دارند و فرایند آموزش خدمات پس از فروش را طی می‌کنند. همچنین گفته می‌شود که به‌غیر کرتا، طرف ایرانی برنامه عرضه محصولات دیگری از هیوندای همچون النترا، اکسنت، کونا و توسان را دارد. با توجه به اطلاعات به‌دست آمده، بخش عمده اولین محموله هیوندای در خاک ایران به النترا و کرتا اختصاص دارد.

طبق گفته منابع آگاه، مجوز استاندارد خودروهای هیوندای از سوی سازمان ملی استاندارد صادر شده است. برای همین از امروز سه‌شنبه مورخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ دیگر مشکلی برای ترخیص کامل خودروهای هیوندای وجود ندارد و از صبح فردا، فرایند ترخیص این محصولات کره‌ای از گمرکات کشور آغاز می‌شود.

مجوز ترخیص خودروهای هیوندای صادر شد؛ کره‌ای‌های پرطرفدار در راه بازار!

گفته می‌شود که حدود ۹۰۰ دستگاه از محصولات هیوندای در گمرکات کشور هستند و طی روزهای آتی به‌صورت رسمی ترخیص می‌شوند. پس از آن شرکت واردکننده موظف است تا با اعلام مشخصات فنی این خودروها، عرضه این محصولات را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی آغاز کند. بدیهی است که متقاضیان دور اول این سامانه می‌توانند نسبت‌به خرید این خودروها اقدام کنند.

پیگیری‌های جدید نشان می‌دهد که اکثر خودروهای کیا هم مجوز استاندارد را دریافت کرده‌اند و قرار است تا طی روزهای آتی ترخیص خودروهای این نشان کره‌ای هم آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص صدور مجوز ترخیص خودروهای هیوندای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر