;
coinex

گزارش سالانه فلای تودی 1401؛ واقعیت یک ارزش‌گذاری!

گزارش 1401 فلای‌تودی نشان از سهم بازار بالای این شرکت در صنعت گردشگری آنلاین ایران دارد.

گزارش سالانه فلای تودی منتشر شد. این گزارش که با هویت بصری جدید این برند انتشار یافته، به بررسی دقیق آمار و خدمات ارائه شده فلای تودی در سال 1401 می‌پردازد. آماری که رشد 129% فروش بلیط هواپیما و همچنین رشد 340% رزرو هتل داخلی و خارجی را نشان می‌دهد. براساس همین آمار، ارزشگذاری فلای تودی و سهم این شرکت در صنعت گردشگری کشور نه تنها کمتر از رقیب نیست، بلکه بسیار فراتر از چیزی است که تصور می‌شد و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

900 ایرلاین و 1.5 میلیون هتل در دسترس کاربران

براساس این گزارش در سال 1401، امکان رزرو هتل بیش از 1.5 میلیون محل اقامت و خرید بلیط هواپیما از 900 ایرلاین، برای مسافران فراهم شد. همچنین جست و جوی پرواز و هتل در سایت فلای تودی رقم 261 میلیون و 758 هزار و 345 را نشان می‌دهد.

گزارش سالانه فلای تودی 1401؛ واقعیت یک ارزش‌گذاری!

آمار جالب کاربران سایت فلای تودی

گزارش فلای تودی همچنین به اعداد و ارقام جالبی اشاره می‌کند که در سال گذشته رقم زده شده است. بر همین اساس پیرترین مسافر 120 ساله و کوچکترین مسافر 15 روزه بوده‌اند. همچنین طولانی‌ترین تماس یک کاربر 118 دقیقه طول کشیده که زمان قابل توجهی محسوب می‌شود. این گزارش نشان می‌دهد، گرانترین بلیط فروخته شده توسط فلای تودی 487 میلیون تومان قیمت داشته در حالی که بیشترین مدت زمان اقامت در یک هتل 31 روز بوده است.

گزارش سالانه فلای تودی 1401؛ واقعیت یک ارزش‌گذاری!

رشد 129 درصدی فروش پرواز

در سال 1401، فروش پروازهای داخلی و خارجی فلای تودی 129% رشد داشته است. شرکت فلای تودی رشد 179% را برای فروش پرواز خارجی تجربه کرده و میزان فروش پرواز داخلی نیز رشد 79% بوده است.

گزارش سالانه فلای تودی 1401؛ واقعیت یک ارزش‌گذاری!

رشد 340 درصدی فروش هتل

براساس گزارش فلای تودی، فروش هتل داخلی و خارجی در سال گذشته 340 درصد رشد داشته است. بر همین اساس فروش هتل های داخلی و خارجی در فلای تودی به ترتیب 471% و 208% را نشان می‌دهد.

بررسی این آمار نشان می‌دهد، فلای تودی رتبه یک فروش بلیط هواپیما و هتل خارجی در کشور را به خود اختصاص داده است.

گزارش سالانه فلای تودی 1401؛ واقعیت یک ارزش‌گذاری!

در عین حال، اغلب مسافران برای سفرهای داخلی ایرلاین‌های ماهان، ایران ایرتور و قشم ایر را انتخاب کرده بودند و برای پروازهای خارجی نیز ایرلاین‌های ترکیش، فلای دبی و پگاسوس به ترتیب بیشترین فروش را در میان کاربران فلای تودی داشته‌اند.

رشد 30 درصدی کارکنان در سال 1401

در بخش دیگری از گزارش سالانه فلای تودی به رشد 30% منابع انسانی این شرکت اشاره شده است. بر همین اساس، در سال گذشته، 60% کارکنان این شرکت را خانم‌ها و 40% را آقایان تشکیل داده‌اند.

گزارش سالانه فلای تودی 1401؛ واقعیت یک ارزش‌گذاری!

رونمایی از سفرکارت فلای تودی

فلای تودی در سال 1401 از محصول سفرکارت خود رونمایی کرد. با دریافت سفرکارت، کاربران می‌توانند از خدمات فلای تودی شامل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل داخلی و خارجی بهره ببرند. آمار نشان می‌دهد که در اولین سال رونمایی از این محصول، سازمان‌ها و افراد بیش از 10 هزار سفرکارت از فلای تودی خریداری کرده‌اند.

در پایان این گزارش به این نکته اشاره شده که فلای تودی قصد دارد به زودی خدمات جدیدی از جمله خرید بلیط قطار، ویزا، تور و… را به سبد محصولات خود اضافه کند.

گزارش کامل عملکرد فلای تودی در سال 1401 را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر