coinex
راهنمای خرید تکراتو

20 هزار خودرو وارداتی در انتظار شماره‌گذاری هستند!

نماینده مردم قزوین در مجلس اعلام کرد که 20 هزار خودرو وارداتی در انتظار شماره‌گذاری هستند. روند شماره‌گذاری این خودروها کی آغاز می‌شود؟

روح‌الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خبری اعلام کرد که 20 هزار خودرو وارداتی در انتظار شماره‌گذاری هستند. پیش‌تر نیز شاهد بودیم که اولین خودرو وارداتی در کشور شماره‌گذاری شد و این مسئله می‌تواند نوید آغاز مراحل شماره‌گذاری و نصب پلاک بر روی خودروهای وارداتی باشد. حال این نماینده مجلس اعلام کرده که برخی مشکلات جلوی راه شماره‌گذاری این خودروها را گرفته است که به زودی همه موانع رفع خواهند شد.

بیشتر بخوانید: خودروهای وارداتی در حال حاضر شماره پلاک نمی‌شوند

20 هزار خودرو وارداتی در انتظار شماره‌گذاری هستند!

روح‌الله عباسپور درباره آخرین اقدامات صورت‌گرفته از سوی مجلس و دولت برای واردات خودرو، بیان کرد:

مجلس در بودجه سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تصویب کرد تا واردات خودروهای خارجی با انتقال دانش فنی انجام شود. برای واردات خودروهای کارکرده نیز مصوب کرد تا خودروهایی که بین یک تا پنج سال عمر دارند، وارد کشور شوند.

20 هزار خودرو وارداتی در انتظار شماره‌گذاری هستند!

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: «دولت نیز آیین‌نامه واردات خودرو را تهیه کرد و بر اساس گزارش مسئولان وزارت صمت، اکنون بالغ بر ۲۰هزار خودروی وارداتی در گمرک کشور وجود دارد که باید شماره‌گذاری شوند.» این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه دولت نیز همانند مجلس برای واردات خودرو مصمم و جدی است، گفت:

در برخی موارد نواقصی برای واردات خودرو دیده می‌شود که ان‌شاءالله هرچه زودتر مرتفع شده و شاهد ورود خودروهای بیشتری به کشور خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص روند شماره‌گذاری 20 هزار خودرو وارداتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر