;
coinex

موانع ترخیص خودروهای وارداتی برطرف شد

معاون رییس جمهور و رییس سازمان استاندارد ایران از رفع موانع ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک شهید باهنر مطابق با شاخص‌های استاندارد خبر داد.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایرنا، «مهدی اسلام پناه»، رییس سازمان استاندارد ایران طی امروز یکشنبه 29 مرداد ماه در بازدید از گمرک شهید باهنر بندرعباس درباره روند ترخیص 1000 دستگاه خودرو خارجی بیان داشت: «همه این یک‌هزار دستگاه خودروی خارجی را اظهار می‌کنند و پس از اظهار، بلافاصله کارشناسان بازرس، مابه التفاوتی که به تولید می‌دهند، دستور ترخیص این خودروها داده می‌شود.»

بیشتر بخوانید: 20 هزار خودرو وارداتی در انتظار شماره‌گذاری هستند!

رفع موانع ترخیص خودروهای وارداتی

گفتنی است که بندر شهید باهنر از بنادر چندمنظوره قدیمی استان هرمزگان و سومین بندر ترانزیتی کشور به‌شمار می‌رود. طی سه ماه ابتدایی امسال بیش‌از یک‌هزار و 100 دستگاه خودرو از راه همین بندر شهید باهنر وارد کشور شده‌اند.

موانع ترخیص خودروهای وارداتی

اسلام‌پناه در ادامه توضیحات خود افزود: «با ترخیص این خودروها، هم فضای گمرک شهید باهنر بندرعباس آزاد می‌شود و هم اینکه به تنظیم بازار خودرو کمک خواهد شد.»

رییس سازمان استاندارد ایران همچنین ضمن امیدواری به تداوم روند رفع موانع ترخیص خودروهای وارداتی خاطرنشان کرد: «محموله‌های بعدی خودرو نیز با همین کیفیت با شرایط تسهیل شده، وارد کنیم و در این زمینه بخشنامه‌های لازم صادر شده که این خودروها در گمرگ نمانند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رفع موانع ترخیص خودروهای وارداتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    یعنی اینقدر که این چند وقت از هیوندای گفتن سایتای خبری .خود هیوندا تا حالا اینقدر تبلیغ نکرده بود

    پاسخ