coinex
راهنمای خرید تکراتو

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست

همه ما روزانه با حجم زیادی از پیامک تبلیغاتی روبرو می شویم که علاقه یا نیازی به دریافتشان نداریم. گاهی آن ها را نادیده می گیریم و گاهی نیز با ارسال گزینه لغو یا بلوکه کردن سرور ارسالی این پیامک ها، مانع تحویل یا دریافتشان می شویم. ارسال پیامک های تبلیغاتی به بلک لیست به معنای ارسال پیامک به کاربرانی است که تمایلی به دریافت پیامک های تبلیغاتی ندارند. درواقع کارکرد اصلی بلک لیست این است که دریافت تبلیغات ناخواسته و آزاردهنده را کاهش دهد. اما روی دیگر سکه کسب و کارها و مشاغلی است که نیاز دارند به این افراد پیامک ارسال کنند. بنابراین در ادامه این مطلب ضمن آشنایی با مفهوم بلک لیست، با روش های ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست نیز آشنا خواهیم شد. بنابراین تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با یکی از ویژگی های منحصر به فرد سامانه های پیام کوتاه آشنا شویم.

بلک لیست چیست؟

بلک لیست یا لیست سیاه مخابراتی به معنای لیستی است که توسط مخابرات تهیه می شود و شامل شماره تلفن مشترکین تمامی اپراتورها است. فرق اساسی شماره تلفن های موجود در بلک لیست با لیست کامل شماره موبایل های موجود در مخابرات، این است که این لیست شماره تلفن افرادی است که به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی علاقه‌ای ندارند. شاید این لیست زمانی کوتاه بود و افراد معدودی از امکان بلاک کردن شماره‌های تبلیغاتی اطلاع داشتند، اما با گذشت زمان و رواج بیشتر بازاریابی پیامکی، روز به روز به تعداد مشترکین بلک لیست مخابرات افزوده شد. در واقع مشترکین تمامی اپراتورها می توانند به آسانی و با ارسال برخی از کدهای خاص، هرگونه پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود ‌کنند.

با وجود اینکه این قابلیت برای مشترکین تلفن های همراه مفید و کاربردی است و آن ها را از درگیری روزمره با انبوه پیامک های تبلیغاتی خلاص می کند، اما به یک معضل جدی برای کسب و کارهایی تبدیل شده که قصد بازاریابی پیامکی دارند. این کسب و کارها ناخواسته تعداد زیادی از مخاطبان خود را از دست می دهند، چراکه به صورت قانونی نمی توانند به افرادی که در بلک لیست مخابرت هستند، پیامک ارسال کنند. اما خوشبختانه با پیشرفت پنل های پیامکی و  سامانه های پیام کوتاه، این مشکل نیز رفع شده است. حالا می توان با راهکارهای ساده به مخاطبان بلک لیست نیز پیامک ارسال کرد. بنابراین در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست را بررسی کنیم.

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست

روش های ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست

بر اساس مقاله منتشر شده در بلاگ سیگنال، ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست، دیگر یک آرزوی محال نیست. در واقع برخی پنل های پیامکی این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می دهند تا بتوانند به افرادی که در لیست سیاه مخابراتی قرار دارند هم پیامک های تبلیغاتی ارسال کنند. در ادامه با برخی از این روش ها بیشتر آشنا می شویم:

استفاده از خط خدماتی

یکی از بهترین روش‌های ارسال به بلک لیست، استفاده از خط خدماتی است. در واقع بسیاری از کسب و کارها می ‌توانند با دریافت خط خدماتی، به شکل کاملا قانونی پیامک‌های خود را برای کاربرانی که در لیست سیاه شرکت مخابرات قرار دارد ارسال کنند. در حقیقت ارسال پیامک‌های خدماتی برخلاف پیامک‌های تبلیغاتی، با اجازه کاربران انجام می ‌شود. پیامک های خدماتی پیامک هایی با مضمون اطلاعیه و یادآوری هستند و به همین دلیل هم مشترکین تمامی اپراتورها معمولاً حاضر به دریافت اینگونه پیامک ها هستند. بنابراین یکی از راه های ارسال پیامک به بلک لیست، استفاده از خط خدماتی و ارسال پیامک های خدماتی است تا افراد به صورت غیر مستقیم با کسب و کارها آشنا شوند.

ارسال از طریق پیام صوتی

یکی دیگر از راه های دسترسی و ارتباط با افراد لیست سیاه مخابراتی، ارسال پیامک صوتی است. در واقع در این روش بازاریابی، با کاربرانی که در بلک لیست هستند تماس گرفته شده و یک صدای ضبط شده و آماده پخش می شود. همانطور که حدس می زنید، این پیام صوتی حاوی تبلیغات است و برخلاف انتظار عموم، نتایج خوبی هم دارد. یکی دیگر از مزایای استفاده از پیام صوتی برای ارسال پیام به بلک لیست، امکان ایجاد رابطه دو طرفه و دریافت نظرسنجی از مشترکین است. برای استفاده از این قابلیت می توان تنها با کمک خط تبلیغاتی یک پنل پیامکی دریافت کرد. پس از دریافت خط تبلیغاتی و یک پنل پیامکی مناسب، کافیست لیستی از شماره تلفن‌های بلک لیست را از مخابرات تحویل گرفته و از این لیست برای ارسال پیام صوتی به کاربران استفاده کنید.

ارسال به بلک لیست با خط 9999

در کنار سایر روش های ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست، استفاده از خط 9999 نیز مفید و کاربردی است. خط سیم کارتی ۹۹۹۹ یک سرویس پیامکی است که این امکان را به کاربر خود می دهد تا پیامک انبوه را به سرعت و با هزینه پایینی به بلک لیست ارسال کند. برای استفاده از این خط کافیست در یک پنل پیامکی که از خط ۹۹۹۹ پشتیبانی می کند، ثبت نام کرده و از این طریق پیامک تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی خود را به دست افرادی برسانید که در لیست سیاه مخابراتی هستند. یکی از مزایای این خط، به روز رسانی گزارشات ارسالی از پیامک ها به صورت روزانه است. برای استفاده از این خط باید حساب پنل پیامکی خود را شارژ کرده و پنل پیامکی را به وب سایت و نرم افزار کسب و کار خود متصل کنید.

در آخر

ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست یک روش موثر و کارآمد در بازاریابی پیامکی است. بسیاری از افراد به دلیل حجم بالای پیامک های تبلیغاتی که به صورت روزانه دریافت می کنند، مانع دریافت و تحویل پیامک های تبلیغاتی می شوند. شماره تلفن های این افراد به اصطلاح وارد بلک لیست یا لیست سیاه مخابرات می شود. اما با کمک یک پنل پیامکی مناسب و به کارگیری روش هایی که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم، کسب و کارها می توانند پیامک ‌های تبلیغاتی و اطلاع ‌رسانی خود را به مخاطبانی که در لیست سیاه مخابراتی قرار دارند، ارسال کنند. در حقیقت با استفاده از روش های ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست، مشاغل مختلف می توانند به راحتی با مخاطبان خود در ارتباط باشند و آن‌ها را از جدیدترین تخفیف‌ها، محصولات و خدمات خود مطلع کنند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر