;
coinex

روش جدید هوآوی برای دور زدن تحریم‌ها ؛ احداث کارخانه‌های تراشه‌سازی پوششی!

براساس اطلاعات فاش شده اخیر، احتمالاً هواوی برای دور زدن تحریم‌ها برنامه‌هایی اساسی طراحی کرده است که اگر چنین باشد، احتمالاً بتواند به مقصودش برسد.

یک گروه آمریکایی انجمن صنعت نیمه‌رسانا، به تازگی فاش کرده است که هواوی برای دور زدن تحریم‌ها برنامه ویژه‌ای دارد و آنطور که مشخص است این غول فناوری چینی سخت مشغول ساخت و توسعه مجموعه‌ای از تأسیسات نیمه‌رسانا در سراسر چین است و اگر اینطور باشد احتمالاً هواوی چندین کارخانه با نام‌های متفاوت را به خدمت گرفته و به نوعی تحریم‌های آمریکا را دور خواهد زد. لازم به ذکر است که این شرکت از طرف دولت چین نیز حمایت شده است و از سال پیش تاکنون به ساخت تراشه روی آورده است.

بیشتر بخوانید: بازگشت هواوی به ساید 5G بازار موبایل با 5 محصول!

هواوی روش جدید برای دور زدن تحریم‌ها کشف کرده است

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا؛ یک انجمن نیمه‌رسانای مستقر در واشنگتن مدعی شد شرکت هوآوی سرگرم ساخت مجموعه‌ای از تاسیسات ساخت نیمه‌رسانای مخفی در سراسر چین است تا تحریم‌های آمریکا را دور بزند. بلومبرگ‌نیوز در گزارشی نوشت:

«گروه آمریکایی انجمن صنعت نیمه‌رسانا، اعلام کرد این غول فناوری چینی در سال میلادی گذشته، به تولید تراشه روی آورد و ۳۰ میلیارد دلار تامین مالی از دولت چین دریافت کرد.»

هواوی روش جدید برای دور زدن تحریم‌ها کشف کرده است

هوآوی حداقل دو کارخانه را خریداری کرده و در حال ساخت یک کارخانه دیگر است. طبق گزارش بلومبرگ، اگر همان‌طور که انجمن صنعت نیمه‌رسانا مدعی شده، هوآوی در حال ساخت تاسیساتی تحت نام شرکت‌های دیگر باشد، ممکن است قادر شود محدودیت‌های دولت آمریکا را برای خرید غیرمستقیم تجهیزات تراشه‌سازی آمریکایی دور بزند.

بر اساس گزارش رویترز، هوآوی در لیست سیاه تجاری آمریکا قرار گرفته است و از این‌رو تامین‌کنندگان آمریکایی برای فروش کالا و فناوری به این شرکت، باید مجوز بگیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره روش جدید هوآوی برای دور زدن تحریم‌ها چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر