coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: نسخه مفهومی گلکسی S24 اولترا ؛ انقلابی در طراحی پرچمداران سامسونگ! [+ویدیو]

نسخه مفهومی گلکسی S24 اولترا فاش شد. پرچمدار بعدی سامسونگ در قیاس با نسل‌های پیشین خود تغییرات بزرگی را تجربه خواهد کرد.

به تازگی کانسپتی جدید از نسخه مفهومی گلکسی S24 اولترا منتشر شده است که پرچمدار بعدی سامسونگ را با انقلابی در طراحی گوشی‌های هوشمند معرفی کرده است. با وحود اینکه سری خانواده گلکسی اس 24 تا چند ماه دیگر معرفی خواهد شد، شایعات و طرح‌های مفهومی زیادی از آن منتشر می‌شود که معمولاً به دست طرفداران این برند کره‌ای منتشر می‌شوند.

اما اگر این کانسپت‌ها توسط شرکت سازنده مورد توحه قرار بگیرد و از آنها استفاده کنند، می‌توان گفت که هربار در صنعت موبایل انقلابی جدید رخ خواهد داد. در ادامه شما را به تماشای طرح مفهومی جدید از Galaxy S24 Ultra دعوت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: گلکسی اس 24 با بدنه تیتانیومی مشابه آیفون 15 ساخته می‌شود؛ سامسونگ در هیچ چیز پا پس نمی‌کشد!

ویدئویی از نسخه مفهومی گلکسی S24 اولترا منتشر شد

تا رونمایی گلکسی اس 24 اولترا حداقل 5 تا 6 ماه دیگر باقی مانده، اما قبلاً شایعات زیادی در مورد نوع ارتقاهایی که سامسونگ برای این گوشی جهت تبدیل کردن آن به پرچمدار برتر سال آینده در نظر گرفته است، از گوشه و کنار به گوش می‌رسند.

اکنون، یک ویدیوی مفهومی جدید از یوتیوبر خوش ذوقی به نام 4RMD منتشر شده که به ما کمک می‌کند مجموعه تغییراتی که می‌توان در طراحی گلکسی اس 24 انتظار داشت را در یک قاب واحد ببینیم.

در این ویدئو انبوه تغییرات برجسته شده عمدتاً بر اساس شایعات فعلی است و کافی است بگوییم، اگر همه آنها به حقیقت بپیوندند، سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا یک رقیب قدرتمند برای رسیدن به جایگاه اول در فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند در اوایل سال آینده خواهد بود.

بارزترین نکته در این ویدئو اشاره مستقیم به قاب تیتانیومی گلکسی اس 24 است که پیش از این توسط منابع مختلف مد نظر قرار گرفته است. در واقع باید اینطور گفت که این قاب و طراحی مدرن، استفاده از همان ماده‌ای است که شایعه شده آیفون 15 پرو آینده نیز از آن استفاده خواهد کرد. تیتنایوم به دلیل وزن کمتر و مقاومت بسیار بیشتر، حتی توان رقابت با موادی مانند فولاد ضد زنگ در استفاده به عنوان بدنه یک گوشی هوشمند را نیز دارد و به همین دلیل می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل در این بخش باشد.

نکته جالب توجه دیگر این است، علیرغم اینکه سامسونگ قبلاً از یک “آلومینیوم آرمور” سبک وزن در تلفن‌های هوشمند پریمیوم خود استفاده می کرد، شایعات حاکی از آن است که این گوشی جدید حدود یک گرم سبک‌تر از گلکسی اس 23 اولترا خواهد بود.

فریم منحنی این گوشی در طرح ارائه شده کمی موجب بالاتر رفتن حاشیه‌ها و تیزتر شدن انحنای گوشه‌های دستگاه می‌شود. در واقع با توجه به اینکه مدل‌های Ultra قبلی سامسونگ همگی دارای لبه‌های صاف در بخش جانبی بودند، شاید این مورد چندان هم دور از انتظار به نظر نرسد.

انتظار می‌رود صفحه‌نمایش گلکسی اس 24 اولترا با اندازه 0.1 اینچ بیشتر نسبت به نسل قبل به 6.9 اینچ برسد. همچنین شایعات زیادی در مورد استفاده از یک پنل OLED با نرخ بروزرسانی 144 هرتز شنیده می‌شود که در این ویدئو نیز مد نظر قرار گرفته است. استفاده از تراشه پردازنده نسل آینده یعنی Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3، به همراه 16 گیگابایت حافظه رم و باتری کمی بزرگ‌تر از نسل قبل با ظرفیت 5500 میلی‌آمپرساعت نیز دیگر موارد شایان ذکر در این ویدئو هستند.

S23 Ultra در حال حاضر یکی از بهترین گوشی‌های موجود در سراسر جهان است و به نظر می‌رسد جانشین آن در حال بهبود بیشتر در زمینه‌ها باشد. در اینجا 4RMD لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی شایعه شده را نیز برجسته نموده که مسلماً به لطف سنسور بزرگتر آن، فیلمبرداری در نور کم نیز بهبود خواهد یافت. دیگر برگه آس این گوشی نیز دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بهبود یافته آن است.

این ویدئو احتمال می‌دهد که علاوه بر طرح‌های رنگی سفید فانتوم، بنفش، مشکی و طلایی، چند نسخه انحصاری دیگر نیز مستقیماً از سوی سامسونگ ارائه گردد که شامل رنگ‌های قرمز و سبز می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود سامسونگ گلکسی اس 24 را در اسفند ماه سال جاری وارد بازار کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نسخه مفهومی گلکسی S24 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر