;
coinex

سیمکارت فیزیکی از گوشی‌های گوگل هم حذف می‌شود

مطابق با رندرهای منتشر شده از پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو، به‌نظر دو گوشی جدید گوگل فاقد اسلات سیمکارت فیزیکی روانه بازارها خواهند شد.

ظاهراً با توجه به رندرهای پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو که تا چند ماه آینده رونمایی می‌شود، گوگل قصد ندارد از سیمکارت فیزیکی بهره ببرد. البته این تصمیم آنچنان هم تعجب‌آور نبوده؛ زیرا اپل سال پیش مدل‌های آمریکایی آیفون 14 را بدون اسلات سیم‌کارت فیزیکی عرضه کرد.

بیشتر بخوانید: گوگل ارتباط ماهواره‌ای را به تمام گوشی‌های اندرویدی می‌آورد

حذف سیمکارت فیزیکی از پیکسل 8

چند ماه قبل رندرهای گوشی گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو انتشار یافتند و در آن تغییرات عجیبی به چشم نمی‌خورد؛ اما برخی کارشناسان ریزبین اعلام کردند که با فقدان اسلات سیم‌کارت در رندرها به‌نظر این امکان از این گوشی‌ها حذف خواهد شد. در همین راستا نیز نشریه‌ اسمارت‌پریکس مدتی پیش مدعی شد که پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو در لبه‌ سمت چپ به اسلات سیم‌کارت مجهز می‌شوند.

سیمکارت فیزیکی

سال پیش گوگل با پیکسل 7 ثابت کرد که در مسیر درستی قرار دارد و به‌نظر بسیار دور از انتظار باشد که پیکسل‌های جدید را با تغییراتی انقلابی عرضه کند. با این وجود یکی از ویژگی‌های جدید پیکسل 8، دماسنج فروسرخ خواهد بود. احتمالاً تغییرات جدید منجر به افزایش قیمت گوشی پیکسل 8 خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حذف سیمکارت فیزیکی از گوشی‌های پیکسل گوگل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر