;
coinex

گزارش سالیانه 1401 سوپراپلیکیشن تاپ منتشر شد؛ رشد چشم‌گیر تراکنش‌‌ها و استقبال از خدمات آنلاین

سال 1401 برای سوپراپلیکیشن تاپ، یکی از مهم‌ترین سال‌های فعالیت در حوزه کسب‌وکار آنلاین محسوب می‌شود. به بیان دیگر، 1401 مملو از دستاورد، چالش و دیدگاه‌‌های تازه بود که تجارب حاصل از این سال، اهداف امروز این سوپراپلیکیشن را چندین قدم به نیاز امروز کاربر نزدیک‌تر کرده است.

سوپراپلیکیشن تاپ، به‌تازگی چکیده این سال مهم را در قالب گزارش سالیانه منتشر کرده و اطلاعات جالبی از رشد هریک از خدمات خود را در این گزارش گنجانده است.

در این گزارش از دستاوردهای مختلف سوپراپلیکیشن تاپ در حوزه کسب‌وکارهای دیجیتال، نتایج حاصل از خدمات ارائه‌شده و بازخورد آن در میان کاربران، اطلاعات روشنی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آنچه در گزارش سال 1401 تاپ خواهید خواند، عبارتند از:

  • مسیر پیموده‌‌شده
  • مهم‌ترین چالش‌های تاپ
  • تاپ در سال 1401 در یک نگاه
  • تاپ‌ترین ماه تاپ
  • زیست‌بوم سوپراپلیکیشن تاپ
  • زیرساخت تاپ‌کیف
  • خط کسب‌وکار پرداخت
  • خط کسب‌وکار خودرو
  • خط کسب‌وکار خدمات مالی
  • خط کسب‌وکار گردشگری و سبک زندگی
  • خط کسب‌وکار سلامت آنلاین

بیش‌از 100 سرویس فعال در سوپراپلیکیشن تاپ

در حال حاضر، بیش‌از 100 سرویس در 5 خط کسب‌وکار مهم در سوپراپلیکیشن تاپ وجود دارد که هرکدام به‌تنهایی یکی از نیازهای زندگی امروز را مرتفع می‌سازد. در گزارش سالیانه 1401 به چگونگی رشد این خدمات پرداخته شده و نمودار چرخه عمر محصول در دسترس است.

حوزه‌های اصلی خدمات تاپ شامل فین‌تک، خودرو، همراه‌بانک، بازار سرمایه، سلامت، بیمه، گردشگری و سبک زندگی است و هر گروه، خود به‌تنهایی می‌تواند با اپلیکشن‌های فعال در آن حوزه رقابت کند. باتوجه به تنوع این خدمات، سوپراپلیکیشن تاپ را می‌توان یکی از اصلی‌ترین مرجع ارائه‌دهنده خدمات پُرمصرف دانست.

تاپ با بیش‌از 7 میلیون کاربر فعال

تنوع خدمات، امنیت و سرعت سرویس‌دهی تاپ باعث شده است که هم‌اکنون بیش‌از 7 میلیون کاربر فعال از این خدمات استفاده و نیازهای روزمره خود را با آن برطرف کنند. همچنین بیش‌از 12 میلیون نفر در این سوپراپلیکیشن حساب کاربری دارند و ثبت‌نام کرده‌اند. این حجم از ورود کاربر باعث‌ شده است که در سال 1401 کل تراکنش‌های انجام‌شده تا 42 درصد رشد داشته باشد.

بهینه‌سازی فرهنگ استفاده از کیف پول دیجیتالی

یکی از خدمات جذاب سوپراپلیکیشن تاپ، کیف پول دیجیتالی است. این کیف پول می‌‎تواند جایگزین کارت بانکی و وجه نقد شود و امور پرداختی را به فرآیندی راحت‌تر و امن‌‎تر تبدیل کند. تاپ‌کیف با کوتاه‌کردن مراحل فرآیند پرداخت آنلاین، سرعت پردازش را بالا برده است تا کابر بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن بدون نیاز به اطلاعات کارت بانکی، به خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشد.

استقبال از این نوع روش پرداخت در سال 1401 بسیار قابل توجه بود؛ به‌نحوی‌که مجموع گردش مالی زیرساخت تاپ‌کیف به 6 هزار میلیارد ریال و تعداد تراکنش‌های انجام‌شده آن به بیش‌از 17 میلیون تراکنش می‌رسد.

سرعت و امنیت در خط کسب‌وکار پرداخت

یکی از اصلی‌ترین نیازهای زندگی پرمشغله امروز، پوشش همه امور پرداختی در یک بستر همیشه در دسترس است. تسریع اموری مثل کارت‌به‌کارت، تسویه قبوض، خرید شارژ و بسته اینترنت و… از مزیت‌های یک سوپراپلیکیشن فعال در حوزه فین‌تک به‌حساب می‌آید. تاپ با ارائه بستری کامل از خدمات این حوزه، تا به‌امروز توانسته است رشد چشمگیری در میزان تراکنش‌های خط کسب‌وکار پرداخت به‌دست آورد.

یک دستیار ویژه برای دارندگان خودرو

با دانلود و نصب سوپراپلیکیشن تاپ، انواع خدمات مربوط خودرو در دسترس همگان قرار می‌گیرد. سرویس‌هایی که از اصلی‌ترین نیازهای دارندگان خودرو را برطرف می‌سازند و آن‌ها را از نصب دیگر اپلیکیشن‌های مرتبط با خودرو بی‌نیاز می‌کند. استعلام و پرداخت خلافی، پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی، تسویه عوارض سالیانه، خرید طرح ترافیک، درخواست کارواش در محل، درخواست تعمیرکار در محل و… از خدمات این حوزه است.

استقبال از سرویس‌های این خط کسب‌وکار به‌حدی بوده است که مجموع تراکنش‌های آن به بیش‌از 36 میلیون تراکنش می‌رسد.

پوشش اصلی‌ترین خدمات مالی

ارائه خدمات‌ مالی و تامین اعتبار خرد برای خانواده‌های ایرانی یکی از اولویت‌های ما محسوب می‌شود. سوپر‌اپلیکیشن تاپ با ایجاد زیرساخت‌های یکپارچه در زمینه فناوری‌های اعطای تسهیلات، خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که در طول سال 1401 بیش‌از 3٬500 میلیارد ریال اعتبار به کاربران تاپ داده‌شده است.

سامان‌دهی خدمات در حوزه سلامت آنلاین

سوپراپلیکیشن تاپ توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت آنلاین داشته است و در این کسب‌وکار، جمع بزرگی از متخصص‌ها و مراکز پزشکی را جذب کرده تا به‌صورت آنلاین و در کم‌ترین زمان ممکن به کاربران سرویس دهد. از ارزنده‌ترین خدمات خط کسب‌وکار سلامت آنلاین می‌توان به امکان پرداخت اقساطی هزینه‌های بالای پزشکی، عمل‌های جراحی حیاتی یا زیبایی اشاره کرد.

مشاوره آنلاین روانشناسی و پزشکی، انجام آزمایش در منزل، اعزام پزشک و پرستار به منزل، سرویس نوبت‌دهی برای مراجعه‌ حضوری به مراکز پزشکی و امکان خرید آنلاین دارو و محصولات آرایشی و بهداشتی از داروخانه و فروشگاه‌ها، از دیگر خدمات حوزه سلامت آنلاین در سوپراپلیکیشن تاپ محسوب می‌شود.

در گزارش سالیانه 1401 سوپراپلیکیشن تاپ، سعی شده است که اطلاعات روشنی از چگونگی رشد، برطرف‌سازی چالش‌ها و استقبال کاربران ارائه شود. برای دسترسی کامل به اطلاعات ارائه‌شده در این گزارش، وارد لینک زیر شوید.

دریافت نسخه کامل گزارش سال 1401

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر