coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماس‌های تبلیغاتی غیرقانونی هستند!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اشاره به قواعد پیامک‌‌ها و تماس‌های تبلیغاتی بر غیرقانونی بودن و لزوم برخورد سازمان تنظیم مقررات تأکید کرد.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری تسنیم، «عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه پیامک‌ها و تماس‌های تبلیغاتی باعث آزار مردم شده و راهکار مقابله با آن چیست؟ عنوان کرد: «ما دستور داده‌ایم این موضوع پیامک‌های تبلیغاتی را قاعده‌مند کنند. البته قاعده و مصوبه دارد ولی بعضاً شرکت‌ها تخلف می‌کنند.»

بیشتر بخوانید: گلایه کیهان از تبلیغات همراه اول در رسانه‌های اصلاح‌طلب ؛ «معاندان را فربه‌تر می‌کنید!»

غیرقانونی بودن تماس‌های تبلیغاتی

در همین راستا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام داشت: «در خصوص پیامک تبلیغاتی قاعده و قانون دارد و نباید خلاف آن عمل بکنند. اگر خارج از چارچوب و ضوابط باشد حتماً دوستان در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که متولی این کار است پیگیری و برخورد می‌کنند.»

تماس‌های تبلیغاتی

وی همچنین اضافه کرد: «همین امروز در جلسه با استاندار زنجان بودم که دو بار تلفن بنده زنگ خورد و بعد از پاسخگویی متوجه شدم که تماس تبلیغاتی است. تماس تبلیغاتی تخلف است و بنده دستور داده‌ام که حتماً برخورد و جریمه و فوراً قطع بکنند. کسی حق ندارد به حریم خصوصی مردم ورود پیدا کند. مردم در ساعات مختلف شبانه‌روز استراحت می‌کنند و همان موقع گوشی آن‌ها زنگ می‌خورد و به عبارتی تماس‌های تلفنی تبلیغاتی مردم را آزار می‌دهد؛ این غیرقانونی است و حتماً برخورد خواهد شد.»

زارع‌پور در پایان خاطرنشان کرد: «هزینه رومینگ زائران در ایام اربعین نسبت به سال گذشته تقریباً نصف شده و کیفیت آن هم بهتر شده است.»

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص غیرقانونی بودن تماس‌های تبلیغاتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر