coinex
راهنمای خرید تکراتو

آنر وی پرس (Honor V Purse) معرفی شد؛ ترکیب خلاقانه گوشی‌های تاشو و کیف زنانه! [+ویدیو]

گوشی آنر وی پرس دستگاه مفهومی جدید این شرکت چینی بوده که درواقع ترکیبی از گوشی هوشمند و کیف پول زنانه است و ایده بسیار جالبی به نظر می‌رسد.

گوشی آنر وی پرس محصول مفهومی جدید آنر بوده که روز قبل طی کنفرانس مطبوعاتی این شرکت رونمایی شد. این گوشی جالب از بند و زنجیر قابل‌تعویض استفاده می‌کند تا از قابلیت سازگاری با انواع استایل‌ها برخوردار شود. این گوشی درحال‌حاضر صرفاً یک طرح مفهومی بوده و شاید هیچ موقع به حجم انبوه تولید نرسد.

این در حالی است که شرکت‌های چینی تا به امروز ایده‌‌‌های هیجان‌انگیز فراوانی را طراحی کرده‌اند (برای مثال در این زمینه می‌توان به گوشی تمام‌شیشه‌ای شیائومی اشاره کرد)، بااین‌حال دستگاه مفهومی جدید آنر این نوع ایده‌ها را به مرحله‌ای جدید رسانده است. در این راستا این برند سرشناس چینی محصولی موسوم به Honor V Purse معرفی کرده که طراحی شبیه کیف پول زنانه دارد.

همانطور که اشاره شد، به دلیل اینکه V Purse برای بازار انبوه طراحی نشده است، قیمت گوشی آنر وی پرس مشخص نشده و حتی به‌نظر هیچگاه قیمت آن تعیین نشود.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: تست مقاومت گلکسی زد فولد 5 ؛ مقاوم‌ترین تاشوی جهان! [+ویدیو]

مشخصات گوشی آنر وی پرس

گوشی آنر وی پرس در نگاه اولیه بر طراحی خاصی تمرکز داشته، بااین‌حال درون ظاهر شیک‌ آن، سخت‌افزار قدرتمندی (با جزئیات نامشخص) قرار گرفته و دستگاهی بسیار پیشرفته خواهد بود. گفتنی است که این محصول یک گوشی تاشدنی خواهد بود که به سمت بیرون تا خواهد شد و ضخامت آن در زمان بسته‌شدن تنها 9 میلی‌متر بوده تا باریک‌تر از آنر مجیک V2 و حتی برخی از گوشی‌های سنتی باشد.

از طرفی دستگاه جدید آنر از نمایشگر همیشه‌روشن با امکان نمایش انواع طرح‌ها بهره گرفته است. طبق اعلام آنر به‌منظور طراحی حالت‌های نمایشگر همیشه‌روشن زمان زیادی صرف شده و تعدادی از هنرمندان مطرح چینی در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند. با توجه به این طرح‌ها می‌توان Honor V Purse را با انواع لباس‌ها سازگار ساخت.

آنر وی پرس

آنر وی پرس

آنر تصمیم گرفته برای طراحان و توسعه‌دهندگان، پلتفرم دستگاه جدید خود را در دسترس بگذارد تا حالت‌های جدیدی جهت نمایشگر همیشه‌روشن Honor V Purse طراحی شود. این گوشی ازطریق نمایشگر لمسی و حسگر نور محیطی و شتاب‌سنج، به کاربر و محیط واکنش نشان خواهد داد.

آنر وی پرس آنر وی پرس

آنر تاکنون اطلاعات خاص دیگری در مورد سخت‌افزار دستگاه جدیدش منتشر نکرده است. براساس اعلام آنر، Honor V Purse به لولایی مجهز خواهد بود که می‌توان آن را تا 400,000 مرتبه باز و بسته کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گوشی مفهومی آنر وی پرس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر