;
coinex

تماشا کنید: تست مقاومت گلکسی زد فولد 5 ؛ مقاوم‌ترین تاشوی جهان! [+ویدیو]

تست مقاومت گلکسی زد فولد 5 در یک تست شکنجه حرفه‌ای منتشر شد. بهتر است بگوییم که با مقاوم‌ترین گوشی تاشو بازار روبرو هستیم. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

کمتر کسی از دوستداران تکنولوژی وجود دارد که نام  JerryRigEverything یوتیوبر و تستر مشهور دستگاه‌های الکترونیکی به خصوص گوشی موبایل را نشنیده باشد. اخیراً این یوتیوبر، ویدئویی از تست مقاومت گلکسی زد فولد 5 را در کانال خود آپلود کرده است که موجب حیرت کاربران شد.

آنطور که در این ویدئو  وی پرچمدار تاشو سامسونگ را شکنجه می‌دهد، این ذهنیت در افراد ایجاد می‌شود که گوشی منفجر خواهد شد و یا از هم وا خواهد رفت. اما مفتخریم بگوییم که نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ را می‌توان مقاوم‌ترین گوشی تاشوی جهان نامید. ویدئوی تست مقاومت این گوشی جذاب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی شیائومی میکس فولد 3 با انتشار یک تیزر رسمی مشخص شد [+ویدیو]

تست مقاومت گلکسی زد فولد 5 منتشر شد

در تست مقاومت در برابر خط و خش نمایشگر خارجی، محافظ Gorilla Glass Victus 2 مقاومت خاصی از خود نشان نداده و در تماس با موادی که درجه سختی 6 دارند، دچار خط افتادگی دائمی می‌شود و مواد با درجه سختی 7، خراش‌های عمیقی روی سطح آن به جای می‌گذارند. سه دوربین پشتی گلکسی Z Fold 5 با شیشه محافظت می‌شوند و بنابراین مقاومت آن‌ها در برابر خط‌ و خش مثل نمایشگر بیرونی این گوشی است.

تست مقاومت گلکسی زد فولد 5 منتشر شد

فشار زیاد روی نمایشگر داخلی این گوشی، لکه‌های دائمی روی پیکسل‌های آن بر جای می‌گذارد و نمایشگر داخلی گلکسی زدفولد ۵ در تماس با شعله فندک پس‌ از حدود ۱۰ ثانیه ذوب می‌شود. پس از انجام دیگر شکنجه‌های همیشگی روی Galaxy Z Fold 5 نظیر سوزاندن دائمی پیکسل‌های نمایشگر با شعله فندک و به جا گذاشتن خراش روی تمام سطوح فلزی گوشی با استفاده از تیغ کاتر، زک تصمیم گرفت مقاومت این گوشی در برابر گرد و غبار را نیز به چالش بکشد.

تست مقاومت گلکسی زد فولد 5 منتشر شد

زک در ویدیو خود مقدار قابل‌توجهی خاک را روی سطح نمایشگر و درز لولای گلکسی زدفولد ۵ می‌ریزد اما این‌کار هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نمی‌کند. شرکت سامسونگ در تبلیغات گوشی Galaxy Z Fold 5 اعلام کرده بود که این گوشی در برابر خم شدن بسیار مقاوم است.

زک حتی این مورد را نیز تست کرد و با تمام نیروی خود، سعی کرد این گوشی را در حالت باز، به سمت بیرون خم کند؛ اما این گوشی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داد. در مجموع، گوشی Galaxy Z Fold 5 توانست تست مقاومت صفحه یوتیوب JerryRigEverything را با موفقیت پشت سر بگذارد.

در انتها از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی منتشر شده از مقاومت گوشی Z Fold 5 در برابر شکنجه‌های JerryRigEverything را ببینید:

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره تست مقاومت گلکسی زد فولد 5 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت افزار

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر