coinex
راهنمای خرید تکراتو

لنوو از عینک هوشمند Legion Glasses رونمایی کرد؛ در هر موقعیتی بازی کنید! [+قیمت]

عینک هوشمند Legion Glasses توسط لنوو رونمایی شد. با استفاده از این محصول، گیمرها می‌توانند بازی موردنظر خود را روی نمایشگر مجازی بزرگ اجرا کنند.

لنوو در کنار معرفی کنسول بازی جدید لیجن گو، از عینک هوشمند لجن نیز رونمایی کرد. حال به‌لطف عینک واقعیت افزوده‌ی جدید Legion Glasses می‌توانید بازی‌های موردعلاقه‌تان را بدون دردسر روی صفحه‌ نمایش بزرگ‌تر تجربه کنید و بیشتر لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: عینک هوشمند جدید اپل مناسب چه کسانی است؟

مشخصات و قیمت عینک هوشمند Legion Glasses

Legion Glasses فریم زیبایی دارد و به لنزهای رنگی مجهز شده که شبیه عینک آفتابی به‌نظر می‌رسند. این محصول از نمایشگرهای microLED بهره می‌برد که وضوح آن‌ها برای هر چشم ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است؛ بنابراین می‌توانید بازی‌ها را با وضوح Full HD روی صفحه نمایش مجازی با فرم‌فکتور بسیار کوچک و جمع‌وجور انجام دهید.

عینک واقعیت افزوده لنوو به اسپیکر داخلی هم مجهز شده و بدین‌ترتیب برای لذت بردن از اجرای بازی‌ها روی مانیتور بزرگ مجازی این محصول، به هیچ‌چیز دیگری نیاز ندارید. البته اتصال کابل USB به عینک کمی غیرعادی به‌نظر می‌رسد؛ اما احتمالاً هنگام استفاده مشکلی برای کاربر ایجاد نمی‌کند.

لنوو از عینک هوشمند Legion Glasses رونمایی کرد؛ در هر موقعیتی بازی کنید! [+قیمت]

عینک لنوو Legion همچنین می‌تواند به لپ‌ تاپ، کامپیوتر، تبلت و گوشی هوشمند که از حالت USB C Alt پشتیبانی می‌کنند متصل شود. بسیاری از لپ‌تاپ‌های ویندوزی، مک‌ بوک و آیپد و همچنین گوشی‌های اندروید از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند.

دیجیتال‌ترندز می‌نویسد پدهای بینی عینک لنوو Legion قابل‌تنظیم بوده و از آداپتور ضدلغزش بهره می‌برند. ترکیب کنسول دستی Legion Go با Legion Glasses جالب به‌نظر می‌رسد و باید دید این محصول در واقعیت چه عملکردی نشان خواهد داد.

وزن عینک Legion معادل ۱۴۲ گرم و میدان دید آن ۳۸ درجه است. میزان روشنایی نمایشگر این عینک هنوز اعلام نشده اما می‌دانیم از ماه اکتبر با برچسب ۳۲۹ دلاری در دسترس خریداران خواهد بود. از طرفی قیمت کنسول بازی Legion Go حدود ۸۰۰ دلار اعلام شده درحالی که قیمت کنسول ایسوس ROG Ally حدود ۷۰۰ دلار است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص عینک هوشمند Legion Glasses چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر