;
coinex

سایپا سیلک در نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش گذاشته شد [+تصاویر]

سایپا سیلک نیز در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد. سایپا امروز روز پرکاری داشته و دو مدل خودرو، یکی از برند چانگان و یکی از برند سیتروئن را معرفی کرده است.

سایپا سیلک یا همان سیتروئن C3-XR نیز امروز در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد. این خودرو نیز به عنوان یکی از خودروهای تولیدی سایپا تا چندی دیگر وارد بازار خواهد شد. خودرو سیلک یا همان پروژه پروژه M44، یکی از پرچالش‌ترین خوردوهای سایپا است که از سال پیش مدام تغییر نام داده و حالا در نمایشگاه خودرو مشهد، رسماً با نام سیلک معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: سایپا اطلس توسط سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد معرفی شد [+تصاویر]

سایپا سیلک یا سیتروئن C3-XR در نمایشگاه خودرو مشهد معرفی شد

در سال ۱۳۹۵ و دقیقا در همین نمایشگاه مشهد بود که سیتروئن C3-X توسط سایپا معرفی شد و قرار بود این خودرو در سایت سایپا-سیتروئن کاشان به تولید برسد. اما بعد از آن تحریم‌ها به حدی شدید شد که حتی تولید خودروهایی مثل پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C3 هم متوقف شد.

سال گذشته و در نمایشگاه تحول صنعت خودرو بود که سایپا دوباره این محصول را در معرض دید عموم قرار داد. در آن زمان اعلام شد که این خودرو با نام پروژه M44 توسعه داده شده و قرار است به بازار بیاید. بعدها اعلام شد که نام سایپا سیلک برای این خودرو در نظر گرفته شده است. اما حالا هاچبک کراس سایپا دوباره با نام سیتروئن C3-XR و با یک فیس‌لیفت جزئی به نمایشگاه مشهد آمده است.

سایپا سیلک یا سیتروئن C3-XR در نمایشگاه خودرو مشهد معرفی شد

مشخصات فنی، کابین و امکانات سایپا سیلک

بر اساس کاتالوگی که سایپا برای این محصول ارائه داده است، زیر کاپوت سایپا سیلک پیشرانه ME16 یا همان TU5 پلاس است که خروجی‌های ۱۱۳ اسب‌بخار و ۱۵۰ نیوتن‌متر را دارد و جعبه دنده‌ای از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT قدرت را به چرخ‌های جلو می رساند. این همان مشخصاتی است که در تارا اتوماتیک و شاهین پلاس هم ارائه می‌شود و هاچبک کراس سایپا رقیبی برای این دو خودرو محسوب می‌شود.

طراحی کابین دقیقا همان چیزی است که در نسخه اتوماتیک تارا دیده می‌شود. تمام المان‌ها همان طرحی را دارند که در تارا دیده بودیم. البته درست‌تر آن است که بگوییم طراحی تارا را از این خودرو برداشته‌اند چراکه این خودرو زودتر با این طراحی در بازار چین به فروش می‌رسید و از جمله محصولات اختصاصی PSA در بازار چین محسوب می‌شد.

در بحث امکانات بر اساس کاتالوگی که سایپا منتشر کرده است، سایپا سیلک به امکاناتی نظیر آینه‌های تاشو برقی، کلاستر دیجیتال، سیستم استارت استاپ، فرمان کمکی برقی، صفحه‌نمایش مالتی مدیا ۹ اینچی لمسی، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، تهویه اتوماتیک، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سنسور و دوربین دنده عقب و سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS) مجهز است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص سایپا سیلک یا همان سیتروئن C3-XR چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر