;
coinex

نسخه اشتراکی اینستاگرام و فیسبوک به زودی معرفی می‌شود

بنابر اعلام برخی منابع آگاه به‌نظر، متا مشغول اجرای برخی اقدامات در راستای راه‌اندازی نسخه اشتراکی اینستاگرام و فیسبوک فاقد هیچ تبلیغاتی در اروپا است.

طبق ادعای رگولاتوری اروپا، سرویس‌های رهگیری تبلیغات متا و سیاست‌های این شرکت جهت انتقال اطلاعات به سرورهای آمریکا، منجر به نقض حریم خصوصی خواهد شد. لذا متا از مدت‌ها پیش در حال اجرای اقداماتی به‌منظور رفع نگرانی اروپا بوده، بااین‌حال شاهد تداوم چالش‌های این شرکت با اتحادیه اروپا هستیم. در همین راستا مدتی پیش رگولاتوری ایرلند متا را به علت انتقال داده‌ کاربران اروپایی به آمریکا، 1.3 میلیارد دلار جریمه کرد.

در همین جهت طبق گزارش خبرگزاری نیویورک تایمز، متا مشغول بررسی ایده راه‌اندازی نسخه اشتراکی اینستاگرام و فیسبوک بوده تا با این نسخه، تبلیغات موجود در فید را حذف کند. پیش‌بینی می‌شود که این امکان تنها برای کاربران اروپا در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: مدل هوش مصنوعی Code Llama متا مخصوص کدنویسی به طور عمومی منتشر شد

راه‌اندازی نسخه اشتراکی اینستاگرام و فیس‌بوک در اروپا

راه‌اندازی احتمالی نسخه‌ اشتراکی اینستاگرام و فیسبوک، درواقع اقدامی از طرف متا به‌منظور رفع نگرانی‌های اروپا خواهد بود. اتحادیه اروپا طی سال‌های اخیر با وضع قوانینی جدید گام‌های استواری در جهت افزایش قانون‌مندی صنعت فناوری صورت داده است. یکی از این قوانین، نگرانی‌هایی در مورد حریم خصوصی و تبلیغات فراهم می‌سازد.

نسخه اشتراکی اینستاگرام

تا به امروز نیویورک تایمز به هیچ جزئیاتی در خصوص قیمت و تاریخ انتشار نسخه‌ اشتراکی فیس‌بوک و اینستاگرام نپرداخته است. افزون‌براین تصمیم متا جهت انتشار نسخه‌ اشتراکی هنوز قطعی نشده و شاید هرگز چنین سرویسی را شاهد نباشیم. متا به درخواست رسانه‌ها جهت شفاف‌سازی در مورد گزارش نیویورک تایمز هنوز پاسخی ارائه نکرده است.

تنها متا در واکنش به تصویب قانون جدید اروپا، اعلام کرد که کاربران اینستاگرام و فیسبوک قادر خواهند بود تا تبلیغات هدفمند را در اروپا غیرفعال سازند. این شرکت به علت نگرانی‌های اروپا در مورد حریم خصوصی، انتشار تردز را در این ناحیه به تأخیر انداخته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص راه‌اندازی نسخه اشتراکی اینستاگرام و فیسبوک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر