;
coinex

برپایی موکب بازی‌های رایانه‌ای برای زائران اربعین

به مانند سال گذشته، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اقدام به برپایی موکب بازی‌های رایانه‌ای برای زائران اربعین در طول مسیر پیاده‌روی اربعین کرده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری مهر، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای درست مانند سال پیش مصادف با برگزاری پیاده‌روی اربعین اقدام به برپایی موکب بازی‌های رایانه‌ای برای زائران اربعین جهت معرفی بازی‌های ایرانی اسلامی ویژه کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها کرده است.

همچنین در این موکب خدمات مشاوره‌ای در بخش سواد بازی به خانواده‌ها و والدین ارائه خواهد شد. این موکب از 11 تا 15 شهریور در شارع سدره کربلا برپا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: داروهای ممنوعه در سفر اربعین را بشناسید [+فهرست]

برپایی موکب بازی‌های رایانه‌ای برای زائران اربعین

این موکب که در شارع سدره کربلا ایجاد شده، علاوه‌بر ارائه بازی‌های ایرانی اسلامی، فرصت انجام این بازی‌ها برای کودکان و نوجوانان حاضر در پیاده‌روی اربعین را هم فراهم کرده است.

برپایی موکب بازی‌های رایانه‌ای برای زائران اربعین

بنابراین بازی‌هایی با موضوع واقعه عاشورا، حوزه مقاومت و موکب‌داری از جمله بازی‌های تولید شده در استودیوهای بازی‌سازی ایرانی هستند که در موکب بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در شهر کربلا خدمت‌رسانی می‌کند و امکان انجام این بازی‌ها برای زائران فراهم می‌آورد.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای سال پیش هم با برپایی موکب و ایستگاه بازی در مراسم پیاده‌روی اربعین به معرفی بازی‌های ایرانی اسلامی پرداخته بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص برپایی موکب بازی‌های رایانه‌ای برای زائران اربعین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر