;
coinex

توصیه عجیب ایلان ماسک:‌ به جای پرداخت پول کالج، از دانشگاه رایگان اینترنت استفاده کنید!

ایلان ماسک، با اظهاراتی تند به انتقاد از تمرکز بیش از اندازه روی تحصیلات دانشگاهی پرداخته و توصیه کرده که جوانان از دانشگاه رایگان اینترنت بهره ببرند.

به گزارش تکراتو و به نقل از سیتنا، ماسک طی توئیتی انتقادی اعلام کرده که برخی از افراد بدون توجه به اینکه در چه رشته‌ای تحصیل می‌کنند به دانشگاه رفته و حتی فارغ‌التحصیل می‌شوند. وی در قسمت دیگری از اظهاراتش به دانشگاه رایگان اینترنت اشاره داشته و عنوان کرد که هر کسی این امکان را دارد تا با استفاده از منابع رایگان و فراوان موجود در اینترنت، مهارت‌های خود را بهبود بخشد و دانش جدیدی به‌دست آورد.

وی با تاکید بر وجود اینترنت به‌عنوان یک منبع یادگیری موثر و ارزان، از افراد درخواست داشت تا از این منابع رایگان جهت توسعه مهارت‌ها و دستیابی به اهداف آموزشی و حرفه‌ای خود بهره‌برداری کنند.

بیشتر بخوانید: شکایت از ایکس به دلیل همکاری با عربستان در نقض حقوق بشر؛ ایلان ماسک به دادگاه می‌رود!

توصیه ماسک به استفاده از دانشگاه رایگان اینترنت

ماسک با تمجید از قدرت اینترنت به عنوان منبع یادگیری و توسعه فردی، اعلام کرد که دانشگاه رایگان اینترنت برای افراد بوده، به‌طوری که افراد می‌توانند به دانش و مهارت‌های جدید بدون نیاز به حضور در یک دانشگاه سنتی دست یابند.

دانشگاه رایگان اینترنت

این میلیاردر آمریکایی به مثال‌های فراوانی در این رابطه اشاره داشته و به ستایش از وب‌سایت «Stack Overflow» به‌عنوان منبع عالی اطلاعات و کمک در حوزه علوم رایانه پرداخته است. وی همچنین در مورد وجود دوره‌های آنلاین رایگان برنامه‌نویسی و سایر مهارت‌های فنی، افزون بر ابتکارات رایگان ارائه شده از سوی دانشگاه های معروف همچون موسسه فناوری ماساچوست (MIT) صحبت کرد.

با همه این تفاسیر ماسک اذعان کرد که احتمالاً برخی از زمینه‌ها همچون مهندسی ساختمان به تحصیلات دانشگاهی سنتی کماکان نیاز داشته باشند، اما ابراز امیدواری کرد که روزی دستیابی به آموزش رایگان و فراگیر برای تمام افراد تحقق یابد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص توصیه ایلان ماسک مبنی‌بر استفاده از دانشگاه رایگان اینترنت به جای رفتن به کالج چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر