;
coinex

برندگان مسابقه عکاسی پرندگان 2023 معرفی شدند

برندگان مسابقه عکاسی پرندگان 2023 مشخص شدند. در این تصاویر تنوع گونه‌های مختلف پرندگان و دنیای شگفت‌انگیز آنها را خواهید دید.

برندگان مسابقه عکاسی پرندگان 2023 موسوم‌به (Bird Photographer of the Year) معرفی شدند. در این سری از مسابقات، عکاسان بیش از 20هزار عکس زیبا از پرندگان مختلف را در سراسر جهان به ثبت رساندند که هرکدام در نوع خود جالب به نظر می‌رسند. جایزه این مسابقه 6200 هزار دلار است که در نهایت به یک عکاس اهل ایالات متحده آمریکا رسید.

بیشتر بخوانید: برندگان مسابقه عکاسی کمدی حیوانات 2023 معرفی شدند

برندگان مسابقه عکاسی پرندگان 2023 معرفی شدند

عکاسان سراسر جهان به‌تازگی نزدیک به 20 هزار عکس زیبا از گونه‌های مختلف پرندگان را به مسابقه عکاسی سالانه «عکاس برتر پرندگان» (Bird Photographer of the Year) ارسال کردند. این مسابقه عکاسی که اکنون برندگان آن اعلام شده‌اند، تنوع گونه‌ای پرندگان و همچنین زیستگاه‌های بسیار متفاوت آنها را به نمایش می‌گذارد.

«جک ژی» عکاس اهل ایالات متحده برنده عنوان «عکاس برتر پرندگان» سال 2023 شده است. او برای عکس خود که یک شاهین در حال حمله به پلیکانی را نشان می‌دهد موفق به کسب این عنوان شده و جایزه 6300 دلاری دریافت کرده است.

برندگان مسابقه عکاسی پرندگان 2023 معرفی شدند

ژی توضیح می‌دهد که زمان زیادی را برای گرفتن این عکس صبر کرده است:

«به‌مدت 4 سال، سعی کردم منظره نادر شاهین که با سرعت باورنکردنی به پلیکان‌های قهوه‌ای حمله می‌کند را ثبت کنم. چشمان پلیکان در این تصویر را دوست دارم که متعجب و ترسیده است. این جمله بسیار سریع بود و در یک چشم برهم‌زدن انجام شد اما من آن لحظه را برای همیشه به یاد خواهم داشت.»

در رده عکاسان جوان، تصویر ترسناکی از یک عکاس آلمانی با نام «آنتون ترکسلر» که پرنده سیاهی را در مقابل قرص کامل ماه نشان می‌دهد، جایزه اصلی را کسب کرده است.

برندگان مسابقه عکاسی پرندگان 2023 معرفی شدند

این مسابقه عکاسی بین‌المللی در هشت دسته‌بندی مختلف تشکیل می‌شود: بهترین پرتره، پرندگان در محیط زیست، رفتار پرندگان، پرندگان در حال پرواز، سیاه و سفید، پرندگان شهری، حفاظت از محیط زیست و عکس‌های کمدی پرندگان. همچنین جوایز دیگری از جمله جایزه حفاظت، جایزه نمونه کار و جایزه ویدیو نیز شامل آن می‌شود.

تصویر زیر که در دریاچه چیوسی ایتالیا گرفته شده، یک مرغ ماهی‌خوار بنفش را نشان می‌دهد که در حال بلعیدن یک ماهی کپور بزرگ است و جایزه اصلی دسته‌بندی عکس کمدی را به خود اختصاص داده است.

برندگان مسابقه عکاسی پرندگان 2023 معرفی شدند

در عکس زیر نیز شاهد یک شکارچی اهل مالت هستیم که با افتخار یک کبوتر شکار‌شده را در دستان خود نگه داشته است. این عکس موفق به دریافت عنوان اصلی رده «جایزه حفاظت» شده است.

برندگان مسابقه عکاسی پرندگان 2023 معرفی شدند

در ادامه چند عکس دیگر از عکس‌های ارسالی به مسابقه عکاسی پرندگان 2023 را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص برندگان مسابقه عکاسی پرندگان 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر