coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاخیر سایپا در تحویل شاهین به مشتریان ؛‌ دلیل تاخیر 5 ماهه کارخانه چیست؟

تاخیر سایپا در تحویل شاهین به مشتریان صدای آنها را درآورد. شاهینی که فقط اسمش شاهین است ولی سرعت تحویلش به لاک‌پشت هم نمی‌رسد.

تاخیر سایپا در تحویل شاهین به مشتریان بالاخره صدای مشتریان را درآورد و این افراد نارضایتی خود را از عملکرد سایپا با اعتراض نشان دادند. این خودرو که یکی از محصولات ایرانی کم طرفدار در بازار است در پنجمین ماه تأخیر تحویل به مشتریان خود قرار دارد و معلوم نیست که شرکت سازنده چه برنامه‌هایی برای آن در سر دارد. جدای از این، سایپا ثابت کرد که در مشتری‌مداری بسیار ضعیف است و توجهی به درخواست‌های آنها ندارد.

بیشتر بخوانید: شاهین پلاس به عنوان بهترین خودرو سایپا رونمایی شد [مشخصات فنی و تصاویر]

تحویل شاهین به مشتریان وارد پنجمین ماه تأخیر شد

بنابر اظهارات مشتریان سایپا در گفتگو با رسانه‌ها، اکنون 5 ماه است که آنها منتظر تحویل خودرو خود هستند. پیش از این و در جریان مرحله اول سامانه یکپارچه، خودرو شاهین دنده‌ای با موعد تحویل سه ماهه یا 90 روزه در اختیار کاربران قرار داشت. از آن‌جایی که شاهین خودرویی کم طرفدار در بازار محسوب می‌شود، برخی مشتریان اقدام به انتخاب این خودرو کردند. آنها تصور می‌کردند شاهین سایپا بسیار زودتر از خودروهایی همچون پژو پارس یا دنا پلاس ایران خودرو به آنها تحویل داده می‌شود. با این حال چنین اتفاقی رخ نداد. با وجود واریز کامل وجه خودرو به حساب کارخانه از سوی مشتریان، هنوز خودرویی به این مشتریان تحویل داده نشده است.

تحویل شاهین به مشتریان وارد پنجمین ماه تأخیر شد

علاوه بر تاخیر در تحویل شاهین به مشتریان دور اول سامانه یکپارچه، برخی مشتریان قبلی سایپا نیز از تاخیر در تحویل این خودرو خبر داده‌اند. این گروه از مشتریان، خودرو شاهین را سال گذشته و پیش از راه‌اندازی سامانه یکپارچه پیش‌خرید کرده بودند. شاهین در مرحله دوم سامانه یکپارچه نیز حضور داشت که متقاضیان این خودرو با موعد تحویل پاییز و زمستان 1403 مواجه شدند. به عبارتی سایپا با ارائه این موعد تحویل اعلام کرد خودرویی برای تحویل به مشتریان ندارد!

نمایندگی‌های سایپا تاکنون به مشتریان پاسخ مشخصی در مورد تاخیر در تحویل شاهین ارائه نکرده‌اند. مدیرعامل سایپا نیز در حاشیه نمایشگاه خودرو مشهد، علت این تاخیر را مجهز شدن شاهین به استانداردهای جدید اعلام کرد. با این حال شاهین از پیش به آپشن‌های مورد نیاز همچون دی‌لایت و سنسور نور مجهز بوده است. بنابراین سایپا می‌توانست تا پیش از 31 تیر 1402، بخش عمده‌ای از تعهدات این خودرو را تحویل دهد. به نظر می‌رسد تاخیر در تحویل این خودرو به دلیل مشکلات در زنجیره تامین سایپا رخ داده باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاخیر سایپا در تحویل شاهین به مشتریان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    کاش به جای نام نویسی در سامانه دربازار خریده بودم5ماهه نه پول دارم نه ماشین
    . معلوم نیست پشتشون به کدوم خری محکم بسته که مثل امریکاییها بد عهدن

    پاسخ

    وقتی پنج ماه از تکمیل وجه گذشته و هنوز تحویل نداده چرا نصف وجه پاییز ۱۴۰۳ از الان میگیره؟ لعنت به خودروساز داخلی و حامیش

    پاسخ