coinex
راهنمای خرید تکراتو

استفاده از ورق فولادی استاندارد در خودروها الزامی است

مهدی اسلام‌پناه، رئیس سازمان ملی استاندارد از الزام استفاده از ورق فولادی استاندارد در خودروهای داخلی خبر داد.

رئیس سازمان ملی استاندارد با اعلام این‌که رعایت استانداردهای تولید ورق‌های فولادی اجباری است، گفت استحکام بدنه خودرو به فاکتور‌های زیادی از جمله جنس، ضخامت و طراحی بدنه وابسته است.

همچنین نحوه چیدمان قطعات در کنار یکدیگر نیز استحکام بدنه خودرو را تضمین خواهد کرد؛ به بیانی دیگر، تجهیزات جوشکاری، فرم‌دهی، قالب‌دهی و پرس نیز به‌عنوان فاکتور‌های موثر در تضمین استحکام بدنه خودرو محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: الزام تاییدیه استاندارد و سازمان محیط زیست برای واردات خودرو کارکرده لغو شد

استفاده از ورق فولادی استاندارد در خودروها الزامی است

رئیس سازمان ملی استاندارد در ادامه گفته‌های خود بیان کرد ضخامت ورق خودرو در قسمت‌های مختلف خودرو متفاوت بوده و به محل کاربرد آن بستگی دارد. به‌طور کلی استفاده از ورق‌های استاندارد اجباری است تا ایمنی محصولات افزایش پیدا کند. این سازمان به‌شکل دوره‌ای این استانداردها را کنترل می‌کند و اگر از ورق‌های فولادی غیر استاندارد استفاده شود، طبق قانون عمل می‌کنیم.

استفاده از ورق فولادی استاندارد در خودروها الزامی است

اسلام‌پناه در ادامه با اعلام این‌که استحکام بدنه دارای مولفه‌های فنی متعددی است، گفت این استحکام در تست‌ها خود را نشان می‌دهد و مقاومت بدنه با میزان ضربه مشخص خواهد شد. به‌طور کلی ضخامت استاندارد ورق خودرو ۷ میل بوده و سفارش‌ها باید طبق همین عدد انجام شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص استفاده از ورق فولادی استاندارد در خودروها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: گجت نیوز

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر