;
coinex

حساب کاربری خالق اتریوم در شبکه اجتماعی ایکس هک شد

هکرها با هک کردن حساب کاربری خالق اتریوم و قرار دادن یک لینک فیشینگ، موفق به سرقت 700 هزار دلار رمزارز از طریق سوءاستفاده از اعتماد کاربران شده‌اند.

یک هکر یا گروهی از هکرها طی عملیاتی موفق به نفوذ در حساب کاربری خالق اتریوم یعنی ویتالیک بوترین در شبکه‌ اجتماعی ایکس (توییتر سابق) شده و ضمن درج لینک فیشینگ، مقدار بسیار زیادی از پول کاربران را به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل بیمه مرکزی در نتیجه هک اطلاعات 18 شرکت بیمه‌ای برکنار شد!

هک شدن حساب کاربری خالق اتریوم

به‌نظر درحال‌حاضر مجدداً بوترین کنترل حساب کاربری خود در ایکس را به‌دست گرفته؛ زیرا پست حاوی لینک فیشینگ حذف شده است. بوترین هنوز واکنش خاصی به این ماجرا نداشته است.

حساب کاربری خالق اتریوم

در پست منتشرشده از سوی هکرها، کاربران به صفحه‌‌ای به‌منظور مینت‌کردن یک NFT انتقال می‌یافتند، بااین‌حال بعد از ورود اطلاعات مالی، والت رمزارز آن‌ها تخلیه شده است.

هم‌اکنون والت هکرها، بیش‌ از 390,000 دلار رمزارز در اختیار دارد؛ اما در ابتدای کار نزدیک‌ به 700,000 دلار رمزارز در داخل والت قرار داشت. به‌نظر هکرها مشغول انتقال رمزارزهای سرقت‌شده به والت‌های دیگر هستند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص هک شدن حساب کاربری خالق اتریوم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر