coinex
راهنمای خرید تکراتو

اپل واچ سری 9 (Apple Watch Series 9) رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

اپل واچ سری 9 (Apple Watch Series 9) رسماً رونمایی شد. اپل در کنفرانس معرفی گوشی‌های آبفون و اپل واچ جدید، از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کرد. اما اپل واچ جدید چه ویژگی‌هایی دارد؟

اپل واچ سری 9 (Apple Watch Series 9) رسماً توسط ارزشمندترین شرکت جهان در کنفرانس این شرکت که هم‌اکنون در اپل پارک در حال برگزاری است، معرفی شد. اپل نسل جدید ساعت‌‌های هوشمند خود را با ویژگی‌های جذابی همچون تراشه S9، صفحه‌نمایش رتینا با 2000 نیت روشنایی که در نوع خود بی‌نظیر است، معرفی کرذده است. گفتنی‌ است که روشنایی نسل جدید اپل واچ تا دو برابر بیشتر از نسل قبل است.

بیشتر بخوانید: تا چند سال آینده منتظر اپل واچ اولترا با نمایشگر microLED نباشید

مشخصات و قیمت اپل واچ سری 9 (Apple Watch Series 9)

همانطور که کوپرتینویی‌ها در رویداد خود توضیح دادند، اپل واچ سری 9 نسبت به نسل قبلی خود از نظر مشخصات داخلی و فنی به‌طور کلی بازطراحی شده است. به‌عنوان مثال این ساعت هوشمند از چیپ جدید S9 بهره می‌برد که دارای 5.6 میلیارد ترانزیستور است (60 درصد بیشتر از نسل قبلی) و عملکرد پردازنده گرافیکی آن نیز 30 درصد بهتر شده است.

اپل واچ سری 9 (Apple Watch Series 9) رسما معرفی شد

صفحه‌نمایش اپل واچ جدید

ساعت هوشمند سری 9 اپل همچنین دارای یک نمایشگر همیشه روشن رتینا است که می‌تواند تا 2000 نیت روشنایی داشته باشد، یعنی دو برابر بیشتر از اپل واچ سری 8. نمایشگر این دستگاه از ویژگی جدید بهره می‌برد که با وجود آن می‌توان برای انجام کارهایی مانند پاسخ دادن به تماس‌ها، بدون نیاز به لمس کردن صفحه نمایش، از انگشت اشاره و شست خود استفاده کنید، درست مانند ویژگی که در هدست ویژن پرو نیز وجود داشت.

اپل واچ سری 9 (Apple Watch Series 9) رسما معرفی شد

باتری اپل واچ سری 9

انتظار می‌رود تا ظرفیت باتری Apple Watch 9 نسبت به قبل بدون تغییر باقی مانده باشد. بنابراین باتری این دستگاه نیز تا 18 ساعت دوام خواهد آورد.

پردازنده اپل واچ سری 9

چیپ S9 مورد استفاده در این دستگاه همچنین دارای نسخه جدیدی از تراشه فوق پهن باند اپل است که به آن اجازه می‌دهد مکان سایر دستگاه‌های نزدیک مجهز به فناوری مشابه را دقیق‌تر تشخیص دهد. همچنین این چیپ از یک موتور عصبی چهار هسته‌ای نیز بهره می‌برد.

با وجود تمام این پیشرفت‌ها، اپل واچ جدید غول سازنده آیفون در مواردی از جمله درخواست‌های مربوط به Siri پردازش بهتری خواهد داشت.

هرچند اپل واچ سری 9 به هیچ ویژگی سلامت و تناسب اندام جدیدی مجهز نشده است، اما سنسور ضربان قلب آن نسبت به قبل عملکرد دقیق‌تری را ارائه می‌کند.

قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ سری 9

Apple Watch Series 9 احتمالاً همراه با سیستم عامل جدید watchOS 10 عرضه خواهد شد. نسخه‌های آلومینیومی این دستگاه در رنگ‌های صورتی، ستاره‌ای، نقره‌ای، مشکی و قرمز در دسترس خواهند بود و نسخه‌های فلزی ضد زنگ آن در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و گرافیت عرضه می‌شوند.

در نهایت این دستگاه ظاهراً با قیمت 399 دلار عرضه خواهد شد. نکته قابل توجه دیگر اینکه این دستگاه با مواد بازیافتی بیشتری ساخته شده است و در جعبه‌های کوچک‌تر و سازگار با محیط زیست به دست مشتریان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اپل واچ سری 9 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر