;
coinex

واردات خودروهای فرانسوی به کشور مجاز شد!

براساس طرح واردات خودروهای کارکرده، مجوز واردات خودروهای فرانسوی به بازار ایران از محصولات برندهای نام‌آشنای پژو و رنو صادر شده است.

در مرحله جدید از واردات خودروهای فرانسوی برندهای پژو و رنو به علت اینکه در زمان بازگشت تحریم‌ها از بازار ایران خارج شده بودند، مجوز بازگشت به ایران را نداشتند و واردکنندگان هم امکان ثبت سفارش محصولات آن‌ها را نداشتند. بااین‌حال درحال‌حاضر محصولات این دو خودروساز فرانسوی در قالب طرح واردات خودروهای کارکرده مجدداً امکان ورود به ایران را پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: شرایط واردات خودرو کارکرده اعلام شد [+تمام جزئیات واردات خودرو دست دوم]

بازگشت پژو و رنو؛ صدور مجوز واردات خودروهای فرانسوی

اخیراً سازمان ملی استاندارد دستورالعمل واردات خودروهای کارکرده را در کنار لیست برندهای مجاز جهت واردات منتشر کرد. طبق لیست منتشر شده، متقاضیان قادر خواهند بود به‌منظور واردات محصولات شرکت‌های پژو-سیتروئن و Renault هم مبادرت ورزند تا بار دیگر شاهد حضور محصولات این دو برند فرانسوی در بازار ایران باشیم.

واردات خودروهای فرانسوی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص صدور مجوز واردات خودروهای فرانسوی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: گجت‌نیوز

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    خدا کنه اینقدر وارد کنن تا ایران خودرو و سایپا زیر صد تومن بفروشن و کمرشون بشکنه

    پاسخ

    کوچکترین نبود کافیه پژو یا رنو برن تو لیست تحریم تا مدت یک هفته کامل ورشکست بشن خودروسازان بزرگ بازاری در افریقا و روسیه و حتی چین یا ندارند یا محدود است و اصل کاسبی این شرکت ها در قاره اروپا و امریکا هست و اگر تحریم بشوند کارشان تمام است در نرفتن قطع همکاری کرده اند نه زنجیر شده بودند نه برده ما بودند همکاری بر اساس منافع کاملا اختیاری و توافقی هست شما هیچ درکی یا از تجارت و صنعت ندارید یا اگاهانه طعنه میزنید و منافعی دارید یا نادان هستید نمیدانم ولی اصلا نیازی نیست حتی ما به انها بگوییم بیایند انها خودشان مداوم توسط گروه های بازاریابی بین المللی خودشان تمام بازارها را بررسی میکنند و به محض انکه بفهمند میتوانند هر بازاری را بگیرند با تمام توان با دادن حتی رشوه به ان کشور و بازار سعی میکنند بیشترین کالا را بفروشند و منتظر چیزی نمی مانند این اصل تجارت است انها فقط با زور و تهدید میروند یا بفهمند قدرت رقابت ندارند

    پاسخ

    تاوقتی خودت به خودت میگی رعیت اینا هم به خودشون اجازه میدن هرکار خواستن باهامون بکنن.

    پاسخ

    خدایی فکر کردید آقای میرسلیم اجازه میده ماشین خوب به ما رعیت ها برسه؟

    پاسخ

    با کوچکترین تهدید هم در برن

    پاسخ