coinex
راهنمای خرید تکراتو

هشدار شرکت پست درباره پیامک‌های جعلی پستی

شرکت ملی پست در رابطه با پیامک‌های جعلی پستی هشدار داده و تنها پیامک‌ها با سرشماره 500040193 را برای کد رهگیری پیگیری مرسوله معتبر اعلام کرد.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری تسنیم، درحال‌حاضر کلاهبرداران با روش‌های گوناگون در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از هموطنان می‌کنند، در همین زمینه یکی از رایج‌ترین انواع کلاهبرداری‌ها مربوط به ارسال پیام ابلاغ الکترونیکی است. همچنین احتمال دارد پیام‌هایی با محتوای دیگر جهت سوءاستفاده از هموطنان فرستاده شود که همواره باید مراقب افراد سودجو در این زمینه بود.

بیشتر بخوانید: هشدار دیجیکالا نسبت به تبلیغات جعلی منتسب به این شرکت؛ مراقب کلاهبرداری باشید!

هشدار درباره پیامک‌های جعلی پستی

در این راستا شرکت ملی پست طی هشداری درباره پیامک‌های جعلی پستی تنها سامانه پیامکی این شرکت را با سرشماره 500040193 معتبر دانسته و اعلام کرد که جهت ارسال کدرهگیری و پیگیری مرسولات پستی به مشتریان همین شماره فعالیت خواهد داشت و کانال های رسمی این شرکت در فضای مجازی صرفاً برای اطلاع‌رسانی پیرامون اخبار، رویدادها و خدمات این مجموعه با عنوان و برند شرکت ملی پست فعالیت دارد و ارسال هرگونه پیامک در فضای مجازی و … با عنوان پست و پستچی تحت محتوایی مانند توزیع ابلاغ قضایی و دریافت وجه و… کلاهبرداری خواهد و تنها تلاشی در مسیر سوءاستفاده از اعتماد مردم به شرکت ملی پست و پستچیان است.

پیامک‌های جعلی پستی

در این روش کلاهبرداری، پیام در فضای مجازی به افراد ارسال خواهد شد و آن‌ها را به یک لینک جعلی ارجاع خواهد داد. کلاهبرداران دراین شیوه با سوء استفاده از اعتماد مردم به شرکت ملی پست با سرشماره شخصی و با عنوان مامور اداره پست و تحت عنوان ارسال مرسوله ابلاغیه قضائی، پیامکی که دارای لینک واریز وجه است را به هموطنان می‌فرستند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص هشدار شرکت پست در رابطه با پیامک‌های جعلی پستی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر