;
coinex

کلاهبرداری با هوش مصنوعی ؛ تقلید صدای رئیس جمهور ترکیه برای اخاذی از بازرگانان

این روزها کلاهبرداری با هوش مصنوعی در کشورهای جهان بسیار افزایش یافته است. اما کلاهبرداری با نام رئیس‌جمهور یک کشور، عین شجاعت است!

سازمان اطلاعات ترکیه «میت» اخیراً فردی را بازداشت کرده است که اقدام به کلاهبرداری با هوش مصنوعی کرده بود. البته شیوه کار این مجرم با دیگر شیوه‌ها تفاوت بسیاری داشته است. وی با استفاده از هوش مصنوعی، صدای رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه را تقلید و از آن برای اخاذی از بازرگانان و دیگر مسئولین این کشور استفاده کرده بود.

بیشتر بخوانید: هشدار: مراقب کلاهبرداری رمزارزهای هوش مصنوعی با علامت ایلان ماسک باشید!

کلاهبرداری با هوش مصنوعی با تقلید صدای رئیس‌جمهور ترکیه

به گزارش تکراتو و به نقل از شفقنا؛ سازمان اطلاعات ترکیه «میت» فردی را که با تقلید از صدای «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه با هوش مصنوعی سعی در کلاهبرداری از بازرگانان و مقامات ارشد دولتی داشت، دستگیر کرد.

کلاهبرداری با هوش مصنوعی با تقلید صدای رئیس‌جمهور ترکیه

این فرد که با بیش از ۱۰ خط مختلف که برای اتباع خارجی خریداری کرده بود و با بازرگانان و مسئولان دولتی از طریق هوش مصنوعی و تقلید صدای اردوغان به منظور کلاهبرداری تماس می‌گرفت، توسط واحد سایبری دستگاه اطلاعات ترکیه بازداشت شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کلاهبرداری با صدای رئیس جمهور ترکیه بوسیله هوش مصنوعی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تبلیغات شرکت دزد کلاهبردار مقداد آی تی را چرا میکنید …..

    اون شرکت جز دزدی و کلاهبرداری هنر دیگری ندارد

    پاسخ