coinex
راهنمای خرید تکراتو

افزایش 35 درصدی قیمت خودرو قطعی است!

دبیر انجمن خودروسازان ضمن اشاره به تاخیر یک هفته‌ای شورای رقابت در اعلام افزایش قیمت‌ها، از قطعی بودن افزایش 35 درصدی قیمت خودرو خبر داد.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایران جیب، «احمد نعمت‌ بخش»، دبیر انجمن خودروسازان ضمن اشاره به محاسبه دوباره صورت‌های مالی خودروسازان و هزینه‌های سال 1401 در اواخر تیر ماه، عنوان داشت: «طبق محاسبات شورای رقابت باید بین 35 تا 38 درصد قیمت خودروها افزایش یابد. بیش از یک هفته قیمت‌های پیشنهادی سازمان حمایت در اختیار شورای رقابت قرار داده شده اما شورا در این مورد تعلل می‌کند.»

بیشتر بخوانید: به‌زودی خط تولید خودروهای روسی لادا در آمل راه‌اندازی می‌شود

قطعی بودن افزایش 35 درصدی قیمت خودرو

نعمت‌بخش ضمن اشاره به تعلل یک هفته‌ای شورای رقابت در راستای اعلام افزایش 35 درصدی قیمت خودرو بیان داشت: «معاون اول رئیس‌جمهور با دخالت در قیمت‌ها مدیون 40 میلیون سهامدار ایران‌ خودرو و سایپا شد.»

افزایش 35 درصدی قیمت محصولات سایپا

وی در ادامه اضافه کرد: «در اردیبهشت‌ ماه شورای رقابت براساس محاسبات سازمان حمایت افزایش 10 تا 49 درصدی قیمت خودروها را اعلام کرد. البته این افزایش قیمت با دخالت معاون اول رئیس‌جمهور و برخلاف محاسبات ابلاغ شد که در 3 ماه نخست سال 9 هزار میلیارد تومان زیان به ایران خودرو تحمیل کرد.»

دبیر انجمن خودروسازان در پایان خاطرنشان کرد: «متاسفانه معاون اول رئیس‌جمهور با این اقدام مدیون 40 میلیون سهامدار ایران‌ خودرو و سایپا شد و باید در روز حساب پاسخگوی ظلم و زیان تحمیلی به سهامداران این شرکت‌ها باشد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افزایش 35 درصدی قیمت خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر