coinex
راهنمای خرید تکراتو

وزیر گردشگری: رونالدو برای تماس با دوستانش باید بله و ایتا نصب کند! [+ویدیو]

عزت‌اله ضرغامی وزیر گردشگری در جریان مصاحبه امروز خود با خبرنگاران به رونالدو توصیه کرد که برای تماس با دوستانش باید بله و ایتا نصب کند.

به گزارش تکراتو و به نقل از ورزش سه، حضور کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره فوتبال جهان، که در روز 26 شهریور ماه عازم کشورمان برای دیدار با پرسپولیس خواهد شد، کماکان حاشیه‌ساز است. این در حال است که هواداران فوتبال بسیار مشتاق دیدار این اسطوره پرتغالی از نزدیک هستند.

بیشتر بخوانید: تخصیص سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو و رفقا در سفر به ایران!

نصب بله و ایتا توسط رونالدو

در حالی که بحث پیرامون اینترنت آزاد برای این بازیکن بسیار با جدیت بین مسئولان دنبال می‌شود، «رضا درویش»، مدیرعامل پرسپولیس از توافق با شرکت ایرانسل برای اهدای سیمکارت نامحدود به بازیکنان النصر خبر داد که نه‌تنها با واکنش وزیر گردشگری روبرو شده بلکه وی اعلام کرد که رونالدو باید از بله و ایتا جهت ارتباط با دوستان و خانواده خود استفاده کند.

عزت‌اله ضرغامی در این رابطه عنوان داشت: «می‌گویند رونالدو بیاید تکلیفش چیست؟ خیال می‌کنند ما سیمکارت آزاد در جیبمان داریم که به رفیق رفقایمان بدهیم. اگر رونالدو بیاید ایران، قاعدتا باید سکوی (پلتفرم) بله و ایتا را نصب کند، تماس بگیرد با دوستان و فامیل و زن و بچه و بچه محل‌ها بگوید شما هم این سکو را نصب کنید. خیلی هم خوب و انشالله نصب کند و ارتباط را برقرار کند. خیلی هم دلش بخواهد که این کار را بکند.» ویدئوی این اظهارات در ادامه قابل مشاهده است:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص لزوم نصب بله و ایتا از سوی رونالدو در سفر به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر