;
coinex

ساعت مچی Big Pilot’s Watch به احترام سری G مرسدس بنز معرفی شد [+عکس]

سازنده ساعت‌های لوکس سوئیسی، شرکت IWC Schaffhausen از دو نسخه ساعت مچی Big Pilot’s Watch برای یادبود کلاس G افسانه‌ای مرسدس بنز رونمایی کرد.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرآنلاین، ساعت مچی Big Pilot’s Watch در نسخه AMG G 63 با قاب و روکش طلایی 18 قیراطی خود مجهز به صفحه مشکی رنگ و بند لاستیکی مشکی با پوشش میکروفیبر ساخته شده است، که حسی باشکوهی را ایجاد می‌کند.

طرح رنگ مشکی و طلایی زیبا آن الهام‌گرفته از مرسدس AMG G 63 Grand Edition است. آرمور گلد «Armor Gold»، آلیاژی نوآورانه است که باعث رشد دوام طلا خواهد شد و آن را در مقابل عوامل خارجی انعطاف‌پذیرتر خواهد ساخت. لبه‌های صیقلی، جلوه‌ای معاصر برای این شاهکار به ارمغان می‌آورد.

افزون بر این نسخه، IWC ساعت AMG G 63 Big Pilot را با بدنه کامپوزیت ماتریس سرامیکی (CMC) نیز رونمایی کرده است. مدل CMC که با همکاری مرکز هوافضای آلمان (DLR) ساخته شده است، تحمل آسیب و مقاومت استثنایی در مقابل شوک‌های حرارتی را خواهد داشت و آن را برای کاربردهایی با شرایط سخت ایده‌آل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند هواوی واچ GT4 رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

مشخصات ساعت مچی Big Pilot’s Watch

هر دو نسخه ساعت مچی Big Pilot’s Watch درواقع یادبودی به کلاس G با نشانه‌های طراحی همچون شماره‌های فرعی در ساعت 3 و ساعت 9 شبیه چراغ‌های جلوی یک SUV لوکس هستند. صفحه‌های مشکی از ساختار فنی برجسته‌ای برخوردار بوده که از ماشین‌های پرفورمنس مرسدس AMG الهام گرفته شده و مملو از لوازم جانبی با روکش PVD مشکی پر از مواد درخشان است.

ساعت مچی Big Pilot's Watch به احترام سری G مرسدس بنز معرفی شد [+عکس]

هر دو ساعت در زیر نمای بیرونی شگفت‌انگیز خود، از کالیبر 52010 ساخت IWC بهره‌برداری خواهند کرد که یک حرکت خودکار بسیار قوی و دقیق است. تعدادی از اجزای سیستم سیم پیچی از سرامیک اکسید زیرکونیوم طراحی شده‌اند و طول عمر بسیار بالایی خواهند داشت. این حرکات ذخیره انرژی هفت روزه بسیار مناسبی را به ارمغان می‌آورند و می‌توان پشت شیشه‌ای یاقوت رنگ آن، که با ستاره مرسدس بنز یادآور روکش چرخ یدکی کلاس G تزئین شده است، تحسین کرد.

ساعت مچی Big Pilot's Watch

نسخه‌های ساعت مچی Big Pilot’s Watch یعنی ساعت بیگ پایلوت در طلای 18 عیار و CMC توسط بوتیک‌های IWC و آنلاین ارائه خواهند شد. افزون‌براین، آن‌ها واجد شرایط ثبت نام تحت برنامه مراقبت از IWC هستند، و یک تمدید 6 ساله به‌منظور ضمانت استاندارد 2 ساله بین‌المللی محدود عرضه خواهد کرد. این ساعت‌ها تاریخ باشکوه دو برند نمادین را ادغام کرده و به علاقه‌مندان این فرصت را خواهند داد که قطعه‌ای از میراث مفید و لوکس معاصر را بر روی مچ دست خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص ساعت مچی Big Pilot’s Watch چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر