coinex
راهنمای خرید تکراتو

طراحی گلکسی S23 FE در رندرهای جدید فاش شد [+رنگ‌بندی احتمالی]

طراحی گلکسی S23 FE براساس رندرهای جدید این گوشی لو رفت. نسل جدید قاتل پرچمدار سامسونگ در رنگ‌بندی‌های متنوع به زودی از راه می‌رسد.

طراحی گلکسی S23 FE در رندرهای جدید فاش شد. سامسونگ چند سالی است که خانواده جدیدی تحت عنوان خانواده FE به کل فرم‌فکتور ساخت گوشی‌های هوشمند خود اضافه کرده تا بتوانند با هم‌رده‌های خود رقابت کند.

بیشتر بخوانید: زمان رونمایی گلکسی S23 FE فاش شد [+مشخصات فنی]

نصاویری از طراحی گلکسی S23 FE فاش شد

نیمی از سپتامبر گذشته است اما هنوز خبری از گلکسی اس ۲۳ اف ای نیست، بااین‌حال شاید رندر امروز نشان‌دهنده معرفی گوشی سامسونگ در روزهای آینده باشد. این رندر نام گلکسی S23 FE را تأیید می‌کند و همچنین از عرضه آن در چهار رنگ مختلف خبر می‌دهد.

براساس این رندر، گوشی آینده سامسونگ از طراحی مشابه گلکسی A54 بهره می‌برد، بااین‌حال دارای فریم فلزی خواهد بود؛ چرا که خطوط آنتن در سمت چپ تصویر به چشم می‌خورند. در سمت راست هم دکمه‌های پاور و تنظیم صدا قرار گرفته‌اند.

نصاویری از طراحی گلکسی S23 FE فاش شد

طبق این رندر، گلکسی S23 FE در چهار رنگ از راه می‌رسند که شامل آبی روشن، سفید، مشکی و بنفش می‌شود، هرچند سامسونگ احتمالاً از نام‌های متفاوتی برای این رنگ‌ها در بازاریابی استفاده خواهد کرد.

رندرهای قبلی گلکسی اس 23 اف ای از قرارگیری پورت USB-C به همراه حفره‌های اسپیکر و میکروفن در بخش پایینی دستگاه خبر داده بودند. همچنین طبق شایعات، سامسونگ برای گوشی آینده‌اش از نمایشگر 6.4 اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود گلکسی S23 FE در نسخه‌های مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی از راه برسد. انرژی این دستگاه را یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی تأمین می‌کند.

روی پنل پشتی گلکسی اس ۲۳ اف ای دوربین اصلی سه‌گانه با چیدمان عمودی به چشم می‌خورد که ظاهراً شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید به همراه دوربین 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو می‌شود. دوربین سلفی این دستگاه هم 10 مگاپیکسلی خواهد بود.

این گوشی سامسونگ با توجه به بازار هدف، تراشه‌های متفاوتی خواهد داشت. قدرت این دستگاه را اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 نسل 1 تأمین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طراحی گلکسی S23 FE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر