;
coinex

تیم کوک: شبکه اجتماعی ایکس میدان اصلی اینترنت است

مدیرعامل اپل در واکنش به پرسشی درباره علت نمایش تبلیغات اپل در ایکس، آن را مکان مهمی دانست و اظهار داشت اپلیکیشن ایکس نقشی مشابه با میدان اصلی اینترنت دارد.

«تیم کوک»، مدیرعامل اپل، بعد از معرفی سری آیفون 15 در مراسم Wonderlust هفته پیش، طی برنامه‌ای در شبکه CBS آمریکا حضور پیدا کرد و در مورد موضوعات مختلفی همچون جنجال‌های ایکس (توییتر سابق) و تداوم نمایش تبلیغات اپل در پلتفرم متعلق به ایلان ماسک صحبت کرد. در حقیقت محور اظهارات تیم کوک در هفته جاری در برنامه CBS Sunday Morning موضوعات مختلفی از محیط زیست گرفته تا اپل ویژن پرو و فعالیت در ایکس را شامل می‌شد.

مدیرعامل اپل در قسمتی از این مصاحبه در واکنش به پرسشی مبنی‌بر اینکه آیا فرایند تولید هدست ویژن پرو دچار اختلال شده یا خیر، اعلام کرد که تمامی موارد براساس برنامه جلو می‌رود و وی به‌طور مستمر درحال استفاده از این دستگاه است. البته کوک تأیید کرد که پیچیدگی‌های تولید این محصول فراتر از آیفون‌ها است.

کوک همچنین در خصوص سیاست‌های محیط زیستی اپل اظهار نظر کرد و یکی از مزارع خورشیدی این شرکت را در این برنامه نشان داد. از طرفی اپل در مراسم Wonderlust برای نخستین بار از یک اپل واچ با برچسب کربن خنثی رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: سود اپل از انتقال مسی به اینتر میامی ؛ تیم کوک رشد اپل‌تی‌وی پلاس را فراتر از تصور عنوان کرد!

شبکه اجتماعی ایکس: میدان اصلی اینترنت

کوک در قسمتی از این گفت‌وگو در مورد برابری صحبت کرد و بحث از همان زمان به شبکه اجتماعی ایلان ماسک ختم شد. مجری برنامه از کوک پرسید با توجه به ادعاهایی که در خصوص انتشار محتواهای یهود‌ستیزانه در ایکس ارائه شده، آیا اپل تجدیدنظر درباره نمایش تبلیغات در این پلتفرم را در دستور کار دارد؟

میدان اصلی اینترنت

کوک در این رابطه توضیح داد: «این مسئله چیزی است که ما هم از خودمان می‌پرسیم. به‌طور کلی، نظر من این است که توییتر دارایی مهمی است. این ایده را دوست دارم که چنین پلتفرمی برای گفت‌وگو وجود دارد و آنجا یک جور میدان مرکزی برای اظهارنظر است. البته آنجا چیزهایی هم وجود دارد که دوستشان ندارم.»

او در ادامه بیان کرد که یهودستیزی منزجرکننده بوده و نباید اجازه چنین عملی را داد. وی توضیح داد که اپل دائماً مشغول ارزیابی شرایط جهت ادامه فعالیت در ایکس بوده و به این کار ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شبکه اجتماعی ایکس به‌عنوان میدان اصلی اینترنت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر