;
coinex

سود اپل از انتقال مسی به اینتر میامی ؛ تیم کوک رشد اپل‌تی‌وی پلاس را فراتر از تصور عنوان کرد!

تیم کوک، مدیرعامل اپل، ضمن اشاره به کمک لیونل مسی به Apple TV+ در جذب مخاطب بیشتر، بر سود اپل از انتقال مسی به اینتر میامی تأکید کرد.

براساس ادعای تیم کوک، حالا مزایای پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی برای سرویس استریم اپل کاملاً ملموس است. به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها از سود اپل از انتقال مسی به اینتر میامی بسیار راضی‌ هستند.

بیشتر بخوانید: نقش پررنگ اپل در انتقال لیونل مسی به اینترمیامی آمریکا ؛ لطفا به عرب‌ها «نه» بگو!

سود اپل از انتقال مسی به اینتر میامی

طی ماه ژوئن سال جاری میلادی، مسی طی پیامی به باشگاه فوتبال اینترمیامی اعلام کرد که قراردادش با پاری سن ژرمن به‌زودی منقضی خواهد شد. در همین راستا قرارداد وی با باشگاه آمریکایی در ماه بعدی رسمی شد. درحال‌حاضر مسی در لیگ حرفه‌ای آمریکا روزهای خوشی را تجربه می‌کند و در سه بازی اول خود برای باشگاه جدیدش 7 گل به ثمر رسانده است.

سود اپل از انتقال مسی به اینتر میامی

از طرفی باید اشاره کرد که اپل طی ماه فوریه همکاری 10 ساله‌ای را با لیگ برتر فوتبال ایالات متحده شروع کرد و در این راستا Season Pass را جهت تماشای زنده مسابقات راه اندازی کرد که برای مشترکین 13 دلار در ماه و غیرمشترکین 15 دلار در ماه هزینه در پی خواهد داشت.

مدیرعامل اپل در این زمینه بیان داشت: «ما از شراکت خود در لیگ حرفه‌ای آمریکا هیجان زده هستیم و از اینکه می‌بینیم مسی در اینترمیامی حضور دارد، بیشتر هیجان زده‌ایم. هنوز روزهای ابتدایی را سپری می‌کنیم اما آنچه که از نظر تعداد مشترکین تصور می‌کردیم را پشت سر گذاشتیم و این واقعیت که مسی به اینتر میامی رفت کمی به ما کمک کرد. بنابراین ما در مورد آن بسیار هیجان زده هستیم.»

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص سود اپل از انتقال مسی به اینتر میامی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر