;
coinex

تماشا کنید: برندگان مسابقه عکاسی سفر 2023 معرفی شدند

برندگان مسابقه عکاسی سفر 2023 مشخص شدند. این تصاویر از بین هزاران عکس انتخاب شده و به نوعی سفر در زمان را به تصویر می‌کشند.

برندگان مسابقه عکاسی سفر 2023 معرفی شدند. مسابقه عکاسی سفر که هرساله برگزار می‌شود، میزبان هزاران عکس مختلف از کشورهای مختلف و البته عکاسان بسیاری در سراسر جهان است. این سری از تصاویر که Independent Photographer نامیده می‌شوند، توسط عکاسان زبردست داوری شده و از بین همه عکس‌ها، 10 عکس به فینال مسابقات می‌رسند. در ادامه 10 عکس فینالیست را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: برندگان مسابقه عکاسی نجومی 2023 معرفی شدند

برندگان مسابقه عکاسی سفر 2023 معرفی شدند

تابستان امسال Independent Photographer برای مسابقه عکاسی سفری‌اش تصاویری را می‌خواست که زندگی یک مکان با تمام شکوه آن را نمایش بدهد و بتواند ذهن و خاطرات را تحریک کند. موضوع می‌توانست هرچیزی مثل خیابان، پرتره، منظره، مستند و غیره باشد؛ آنها فقط می‌خواستند سفر عکاسان را از نظر بصری و فکری به اشتراک بگذارند.

داور مسابقه عکاس سفری، استیو مک‌کاری، با نمایشگاه‌های بی‌شماری در سراسر جهان به نام خود و برخی از معتبرترین جوایز این صنعت از جمله مدال طلای رابرت کاپا، جایزه عکاسان مطبوعاتی ملی و چهار مقام اول از World Press Photo شناخته شده است.

استیو مک‌کاری برای بیش از ۳ دهه یکی از برجسته‌ترین صداها در عکاسی معاصر بوده است. او مجموعه‌ای بی‌نظیر از آثاری را خلق کرده که برخی از معروف‌ترین تصاویر زمان ما را دربرمی‌گیرد. آثار مک‌کوری دربرگیرنده تضادها، فرهنگ‌های در حال نابودی، سنت‌های باستانی و فرهنگ معاصر است؛ باوجوداین او همیشه عنصر انسانی را حفظ می‌کند به همین سبب تصویر مشهور او از «دختر افغان» بسیار قدرتمند است.

در ادامه می‌توانید آثار ۱۰ برنده و فینالیست بی‌نظیر و بااستعداد مسابقه عکاسی سفری ۲۰۲۳ را تماشا کنید.

مقام اول

  • عکاس: Stefano Lotumolo
  • عنوان عکس: رقص گلی

برندگان مسابقه عکاسی سفر 2023 معرفی شدند

گلی (Goli) رقص سنتی آفریقایی و بالماسکه مردم بائوله در ساحل عاج است. طی این مراسم تمام روستاهای بائوله بیش از ۲۴ ساعت موسیقی می‌نوازند و رقصندگان چهار نوع ماسک مختلف می‌زنند که همگی به ساختار اجتماعی و نسلی جامعه اشاره دارد.

مقام دوم

  • عکاس: Emilio Fuliotti
  • عنوان عکس: اسکله فوتبال

برندگان مسابقه عکاسی سفر 2023 معرفی شدند

پسران قبیله باجائو لاوت یا «عشایر دریایی» در اسکله روستایشان در جزیره مابولِ مالزی فوتبال بازی می‌کنند.

مقام سوم

  • عکاس: Shyjith Onden Cheriyath
  • عنوان عکس: سنت

برندگان مسابقه عکاسی سفر 2023 معرفی شدند

هر زمستان در رأس‌الخیمه، شترداران شترهای خود را برای استحمام به دریا می‌برند. آب شور به رهایی حیوانات از شر انگل‌ها کمک می‌کند. حمام کردن شتر به این روش از سنت‌های قدیمی اعراب به حساب می‌آید که امروزه کمرنگ‌تر شده است.

فینالیست‌های مسابقه عکاسی سفر 2023

برندگان مسابقه عکاسی سفر 2023 معرفی شدند
Didier Vanderperre
برندگان مسابقه عکاسی سفر 2023 معرفی شدند
Ivo Danchev
برندگان مسابقه عکاسی سفر 2023 معرفی شدند
Parna Baharali

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره برندگان مسابقه عکاسی سفر 2023 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر