coinex
راهنمای خرید تکراتو

وزیر اقتصاد از نظارت بر پلتفرم‌های آنلاین فروش نان خبر داد

وزیر اقتصاد اعلام کرد که سازوکار جدیدی برای نظارت بر پلتفرم‌های آنلاین فروش نان اتخاذ شده است. بدین‌شکل، گران‌فروشی نان در این پلتفرم‌ها به خاطره خواهد پیوست.

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی اعلام کرده است که نظارت بر پلتفرم‌های آنلاین فروش نان در دستور کار قرار گرفته است. پیش‌تر اخباری مبنی بر قیمت‌های فضایی نان در پلتفرم‌های آنلاینی همچون اسنپ‌فود منتشر کرده‌ایم. قیمت‌های اعلامی این پلتفرم‌ها آنقدر بالاست که گاهی اوقات تا چندین برابر بیشتر از قیمت نان در نانوایی است. موضوع دیگر کمبود نان در نانوایی‌ها بود که نانوایان، نان تولیدی خود را با قیمت بیشتری به این پلتفرم‌ها می‌فروختند تا سود بیشتری نیز کسب کنند. اما با سازوکار جدیدی که خاندوزی پیش خواهد گرفت، شاید بتواند تا حد زیادی از این مورد جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: احتمال افزایش 16 برابری قیمت نان ؛ قیمت واقعی نان سال‌هاست اعمال نشده!

نظارت بر پلتفرم‌های آنلاین فروش نان در دستور کار قرار گرفت

احسان خاندوزی در حاشیه جلسه چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «قیمت‌گذاری نان به شکل منطقه‌ای انجام می‌شود و کالاهایی که نیست که قیمت واحدی داشته باشد، و در استان‌ها نان را براساس وزن و چونه و کیفیت متفاوت قیمت‌گذاری می‌شود.»

وی ادامه داد:

مصوبه دولت این است که تنها براساس درخواست مقامات استانی و تأیید وزارت کشور، مجوز به تغییر قیمت آن قلم از نان خاص هستند و نظارت بر این مورد حتما انجام می‌شود.

وزیر اقتصاد از نظارت بر پلتفرم‌های آنلاین فروش نان خبر داد

وزیر اقتصاد و امور دارایی، تاکید کرد: «فروش از طریق درگاه‌های اینترنتی با توجه به هزینه‌های ارسال نان و زمان آن متفاوت است که نیازمند به تنظیم‌گری است که در ستاد تنظیم بازار انجام خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نظارت بر پلتفرم‌های آنلاین فروش نان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: سیتنا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر