;
coinex

اپلیکیشن واتساپ برای آیپد به زودی منتشر می‌شود

اپلیکیشن واتساپ برای آیپد در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد. البته این نسخه از پیام‌رسان واتس‌اپ قرار است به صورت آزمایشی منتشر شود.

اپلیکیشن واتساپ برای آیپد به زودی منتشر می‌شود. با وجود زمان زیادی از معرفی اولین نسخه اپلیکیشن واتساپ گذشته است و این دستگاه الکترونیکی پرفروش‌ترین تبلت جهان نیز لقب گرفته، معلوم نیست که متا چه سیاستی در پیش گرفته که تا حالا اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب خود را برای کاربران این گجت هوشمند منتشر نکرده است. اما حالا هرچه که هست، ظاهراً متا کمی از موضع خود کنار اومده و به زودی نسخه آزمایشی این پیام‌رسان را برای آی‌پدهای اپل منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اپل در حال توسعه مدل‌های هوش مصنوعی مخصوص آیفون و آیپد است

اپلیکیشن واتساپ برای آیپد به زودی منتشر می‌شود

باید بدانید که در حال حاضر کاربران iPad می‌توانند واتس‌اپ را با استفاده از نسخه وب روی تبلت گران‌قیمت اپلی خود داشته باشند اما تا به حال هیچ نسخه رسمی از نرم‌افزار واتس‌اپ برای آیپد وجود نداشت. خبر خوب این‌که جدیدترین نسخه WhatsApp Beta در TestFlight با iPad نیز سازگار است.

کاربران برای استفاده از نسخه جدید واتس‌اپ iPad باید بخشی از برنامه WhatsApp Beta سیستم‌عامل iOS باشند.

همچنین با عرضه نرم‌افزار واتس‌اپ برای مک در ماه گذشته، کاربران اپل اکنون می‌توانند یک حساب واتس‌اپ را در چندین دستگاه تجربه کنند.

اپلیکیشن واتساپ برای آیپد به زودی منتشر می‌شود

در تصویر بالا اسکرین‌شاتی از رابط کاربری واتس‌اپ برای آی‌پد می‌بینید. بر اساس این تصویر به نظر می‌رسد واتس‌اپ آیپد به لطف نمایشگر بزرگ، همان رابط صفحه‌نمایش تقسیم‌شده مشابه با نسخه مک را دارد.

صفحه اصلی چت با نوار ابزار بالا و پایین در سمت راست صفحه نمایش داده می شود، در حالی که منوی چت‌های دیگر با نوار پیمایش در پایین و گزینه‌های پست جدید در بالا در سمت چپ صفحه خواهند بود.

کاربران برای استفاده از واتس‌اپ خود روی آی‌پد باید واتس‌اپ بتا را هم روی آیفون و هم روی آی‌پد نصب کنند. پس از انجام این کار، واتس‌اپ را در iPad باز کنید تا کد QR ظاهر شود و سپس با رفتن به تنظیمات WhatsApp > پیوند دستگاه > پیوند دادن یک دستگاه، آن QR Code روی آیپد را با آیفون اسکن کنید.

پس از انجام این کار، کاربران می توانند بدون نیاز به اتصال آیفون خود به اینترنت، از واتس اپ در iPad به طور مستقل استفاده کنند.

البته با استفاده از همین روش می توان واتساپ یک دستگاه اندرویدی را روی آیپد استفاده کرد.

البته باید بدانید که درست مانند WhatsApp نسخه Mac، نسخه iPad نیز از نظر عملکرد محدود است. به عنوان مثال، کاربران نمی‌توانند موقعیت مکانی زنده (Live Location) ارسال کنند یا وضعیت (Status) جدید را از iPad منتشر کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه اپلیکیشن واتساپ برای آیپد چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام برنامه وات ساپ وصل شود انشاالله بهتربتوانیم استفاده بهتر استفاده کنیم خداوندبزرگ به مانسل اول کشورجمهوری اسلامی توفیق خدمت به اسلام وجمهوری اسلامی توفیق دهدانشاالله

    پاسخ