;
coinex

تاریخ پخش سریال برلین رسما توسط نتفلیکس اعلام شد

کمپانی نتفلیکس 8 دی ماه را به‌عنوان تاریخ پخش سریال برلین که پیش درآمد سرقت پول یا خانه کاغذی (Money Heist) است، اعلام کرده است.

اوایل سال جاری میلادی تریلر رسمی سریال برلین منتشر شد، که درواقع روایتی از زندگی شخصیت اصلی (برلین) در زمان برنامه‌ریزی با هم دستانش جهت سرقت 44 میلیون یورویی از یکی از برترین خانه‌های حراج پاریس بوده است. تریلر رسمی سریال برلین (Berlin)، شخصیت پدرو آلونسو را به عنوان یک دزد مشتاق و بی خیال روایت می‌کند که خواهان همه چیز است؛ «همه چیزهایی که به زندگی ارزش زیستن می‌دهند». بااین‌حال، در تریلر منتشر شده به نظر می‌رسد که او سرقت خود را با درگیر شدن با همسر مردی که دزدیده، به خطر می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: ساعت پخش سریال محرمانه از شبکه سه [+خلاصه داستان]

تاریخ پخش سریال برلین از نتفلیکس

مشارکت نتفلیکس با سریال خانه کاغذی باعث افزایش محبوبیت آن در سراسر جهان شده، بااین‌حال گفتنی است که خانه کاغذی در ابتدا از سوی شبکه تلویزیونی Antena 3 در اسپانیا تولید و پخش شده است. بااین‌وجود برلین، سریال اورجینال نتفلیکس محسوب می‌شود.

تاریخ پخش سریال برلین

خانه کاغذی که تحت عنوان سرقت پول هم مشهور است، داستان مردی مرموز در شهر مادرید اسپانیا را نشان می‌دهد که به پروفسور (با بازی آلوارو مورته) معروف است. وی هشت سارق متبحر را طی یک نقشه بلندپروازانه جهت سرقت از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا به خدمت می‌گیرد. این سریال در طول 5 فصل خود، به عمق ویژگی‌های خاص و داستان هر شخصیت می‌پردازد. بااین‌وجود، برلین، به عنوان برادر پروفسور، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. وی بیشتر در فلش‌بک‌ها دیده شده و در برنامه‌ریزی به‌منظور سرقت‌هایی که محور اصلی سریال هستند، نقش به‌سزایی ایفا می‌کند.

این سریال، از سوی استر مارتینز لوباتو و الکس پینا ساخته شده است. فیلمنامه‌نویسان برلین، دیوید اولیوا، دیوید باروکال، استر مارتینز لوباتو و الکس پینا هستند. افزون بر پدرو آلونسو، میشل جنر در نقش کیلا، بگونیا وارگاس در نقش کامرون، جولیو پنیا نقش روی، اوجوا در نقش دامیان و جوئل سانچز در نقش بروس در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. هماطور که اشاره شد، تاریخ پخش سریال برلین در اوایل زمستان یعنی در تاریخ 8 دی ماه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ پخش سریال برلین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار سینما و تلویزیون را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: روزیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر