;
coinex

مراقب کلاهبرداری با وعده فروش اینترنتی لاستیک دولتی باشید

کلاهبرداری با وعده فروش اینترنتی لاستیک دولتی به‌عنوان ابزاری در دست مجرمان قرار گرفته تا با ارائه قیمت‌های پایین‌تر از بازار مردم را به دام بیاندازند.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایرنا، تفاوت قیمت لاستیک دولتی و بازار آزاد تبدیل به دست‌آویزی برای کلاهبرداران شده تا از این فرصت حداکثر بهره را ببرند و سایت‌هایی را با ادعای فروش اینترنتی لاستیک دولتی در فضای مجازی طراحی کنند. این افراد با وعده‌های عرضه فروش لاستیک‌های احتکار شده به نرخ دولتی و یا سوءاستفاده از شرکت‌های تولید کننده لاستیک و بردن نام آن‌ها، به کلاهبرداری با وعده فروش اینترنتی لاستیک دولتی از مردم می‌پردازند.

گفتنی است که هدف از اجرای طرح فروش لاستیک‌های دولتی به صورتی اینترنتی دسترسی هر خریدار به 2 حلقه لاستیک در سال صرفاً با ارائه برگ سبز خودرو بوده تا راه دلالان جهت اقدام به خرید و فروش و کلاهبرداری و اخلال در بازار بسته شود. بااین‌حال به‌نظر همین طرح نیز تبدیل به بهانه‌ای برای کلاهبرداری و سوءاستفاده از مردم شده است.

بیشتر بخوانید: معضلی به نام خرید لاستیک دولتی ؛ نایاب‌تر از الماس!

کلاهبرداری با وعده فروش اینترنتی لاستیک دولتی

در سایت‌های کلاهبرداری با وعده فروش اینترنتی لاستیک دولتی قیمت لحظه‌ای لاستیک‌های دولتی چندین شرکت با نرخ دولتی اطلاع‌رسانی می‌شود و محدودیتی در تعداد و انواع لاستیک‌ها نیز وجود ندارد. این سایت‌های کلاهبردار با همین نام کانال‌هایی در شبکه‌های مجازی ایجاد کرده‌اند که در آن به تبلیغ لاستیک‌های دولتی با قیمت پایین‌تر از کارخانه و قیمتی کاذب مبادرت می‌ورزند. به عنوان نمونه قیمت فروش یک حلقه لاستیک پراید در این سایت‌ها به ارزش 670 هزار تومان است. قیمت‌های ارائه شده لاستیک‌ها در این سامانه‌ها با کمتر از قیمت کارخانه و حتی قیمت دولتی به میزانی قابل توجه بوده که تعجب کاربران و خریداران را به همراه داشته است.

کلاهبرداری با وعده فروش اینترنتی لاستیک دولتی

همچنین امکان خرید اقساطی به صورت دومرحله جهت فروش لاستیک دولتی در این سایت‌های کلاهبردار هم یکی دیگر از ترفندهاست. در مقابل سایت‌های مجازی، شرکت‌های تایرساز داخلی فروش اینترنتی محصولات خود با قیمت مصوب دولتی را شروع کرده‌اند تا لاستیک‌ها با قیمت مصوب دولتی به‌صورت برای مصرف‌کننده نهایی عرضه شوند.

متقاضیان جهت خریداری لاستیک‌های دولتی قادر خواهند بود تا با مراجعه به سایت فروش شرکت‌های رسمی تایر سازی، جهت خرید با قیمت کمتر از نمایندگی‌ها و بازار و بدون واسطه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص کلاهبرداری با وعده فروش اینترنتی لاستیک دولتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر