coinex
راهنمای خرید تکراتو

عینک هوشمند هواوی آی‌ویر 2 (Eyewear 2) معرفی شد

عینک هوشمند هواوی آی‌ویر 2 رونمایی شد. هواوی از نسل دوم عینک هوشمند با ویژگی‌های بیشتر و کارایی بهتر رونمایی کرد. در ادامه با مشخصات کامل این عینک همراه ما باشید.

عینک هوشمند هواوی آی‌ویر 2 (Eyewear 2) رونمایی شد. هواوی آی‌ویر نسل اول عینک هوشمند هواوی بود که تجربه‌ای بسیاری غنی را در اختیار کاربران قرار داد. حال غول چینی از نسل دوم این عینک هوشمند با ویژگی‌های جدید و منجصربه‌فرد رونمایی کرده است. اما این عینک نیز مانند بسیاری دیگر از وسایل هوشمند از نقاط ضعفی برخوردار است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: لنوو از عینک هوشمند Legion Glasses رونمایی کرد؛ در هر موقعیتی بازی کنید! [+قیمت]

عینک هوشمند هواوی آی‌ویر 2 معرفی شد

هواوی در رویداد بارسلونا علاوه‌بر رونمایی از ساعت هوشمند واچ GT 4، نسل دوم عینک هوشمند خود موسوم به آی‌ویر ۲ (Eyewear 2) را نیز به‌نمایش درآورد. این عینک، با حرکات لمسی روی دسته‌ به‌همان شکلی که در نسخه‌ قبلی وجود داشت کنترل می‌شود و اسپیکر داخلی آن، از کیفیت بهتری برخوردار شده است. ویژگی متمایز این عینک، سیستم حذف نویز سه‌گانه‌ای است که صدای بسیار واضحی را در تماس‌ها منتقل می‌کند.

عینک هوشمند هواوی آی‌ویر 2 معرفی شد

یکی از نقاط قوت پوشیدنی جدید هواوی، عمر باتری بسیار خوب آن است که می‌تواند برای ۱۱ ساعت پخش موسیقی و ۹ ساعت تماس شارژ نگه‌ دارد. ویژگی دیگر، قابلیت شارژ سریع آن است؛ با ۱۰ دقیقه شارژ، می‌توان سه ساعت از عینک استفاده کرد. شارژ کامل آن نیز تنها ۵۰ دقیقه زمان می‌برد.

عینک هوشمند نورسیده‌ هواوی با یک قاب تیتانیومی سبک ساخته شده‌ و تنها ۴/۷ گرم وزن دارد. کاربران می‌توانند لنزهای طبی را روی این عینک نصب کنند. این عینک همچنین گواهی IP54 مقاومت در برابر آب دارد و برای استفاده‌ روزمره مناسب است.

Eyewear 2 به گوشی، تبلت، لپ تاپ، آل این وان و ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید، iOS و ویندوز از طریق بلوتوث متصل می‌شود و با این سیستم‌های‌عامل کاملاً سازگار است.

پوشیدنی جدید چینی‌ها از ۱۸ اکتبر در فروشگاه‌های اروپایی با قیمت ۳۰۰ یورو (۲۵۸ دلار) عرضه می‌شود. زمان دقیق فروش جهانی آن هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عینک هوشمند هواوی آی‌ویر 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر