coinex
راهنمای خرید تکراتو

نخستین گوشی برند NIO معرفی شد [+مشخصات و قیمت NIO Phone]

نخستین گوشی برند NIO ، شرکت چینی سازنده خودروهای الکترونیکی، به صورت رسمی معرفی شد. خریداران این گوشی امکان کنترل خودروهای این برند را نیز خواهند داشت.

سازنده مشهور خودروهای الکترونیکی چینی از اولین گوشی هوشمند خود در رویدادی که در شانگهای چین برگزار شد، رونمایی کرد. در طول این رویداد از کلیه مشخصات این گوشی پرده برداری شد و ظاهرا این دستگاه با نام Nio Phone قادر است چندین اتومبیل را کنترل کرده و حتی در صورت خاموش بودن قفل ماشین را باز کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با سایر مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: ردمی نوت 13 پرو پلاس (Redmi Note 13 Pro Plus) معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

قیمت و مشخصات فنی نخستین گوشی برند NIO

گوشی هوشمند Nio Phone در واقع برای کنترل خودروها ساخته شده و حتی از یک دکمه اختصاصی با عنوان کلید خودرو برخوردار است. یک برنامه مستقل روی این گوشی وجود دارد که به آن امکان اتصال سریع و راحت به ماشین را می‌دهد و مواردی مانند موسیقی، تماس ویدیویی، مخاطبین و تنظیمات به‌طور خودکار با خودرو همگام می‌شوند.

نخستین گوشی برند NIO

گوشی Nio دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.81 اینچی سامسونگ با وضوح 2K و نرخ نوسازی تطبیقی 1 تا 120 هرتز است. این نمایشگر از تراکم پیکسلی 515 پیکسل در اینچ و فناوری HDR 10 پلاس نیز پشتیبانی می‌کند.

بخش تصویر برداری Nio Phone شامل یک دوربین پشتی سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX707 (با لرزش‌گیر OIS)، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی IMX766 و لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی IMX890 با OIS می‌شود.

نخستین گوشی برند NIO

این گوشی در بخش سخت افزار به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام به همراه حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی مجهز شده و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5200 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 66 واتی و شارژ سریع بی سیم 50 واتی می‌گیرد. این گوشی از شارژ معکوس 10 واتی نیز پشتیبانی می‌کند و از رابط کاربری Sky UI مبتنی بر سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند.

این دستگاه در سه مدل مختلف با قیمت‌های زیر به بازار عرضه خواهد شد:

  • نسخه پرفورمنس با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 6499 یوان (معادل 889 دلار)
  • نسخه Ultimate با 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی با قیمت 6899 یوان (معادل 944 دلار)
  • نسخه EP با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی با قیمت 7,499 یوان (معادل 1026 دلار)

ویلیام لی، مدیرعامل شرکت Nio، در طول این مراسم عنوان کرد که Nio Phone بین 900 تا 1000 دلار قیمت دارد و فروش آن از 28 سپتامبر آغاز خواهد شد. در حال حاضر امکان پیش سفارش این محصول برای کاربران چینی فراهم شده و طبق گفته مدیر عامل هنوز هیچ برنامه‌ای برای عرضه این گوشی به کشورهای اروپایی وجود ندارد.

جالب است بدانید که شرکت Nio در چند ماه گذشته حدودا 20000 خودروی الکترونیکی را ماهانه به بازار تحویل داده است. طبق گزارش مالی این شرکت، سود خودروهای الکترونیکی دو برابر شده و این کمپانی در روند رشد مستمر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نخستین گوشی برند NIO چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmichina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر