coinex
راهنمای خرید تکراتو

ردمی نوت 13 پرو پلاس (Redmi Note 13 Pro Plus) توسط شیائومی معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

گوشی قاتل پرچمدار، خوش‌ساخت و البته پرقابلیت ردمی نوت 13 پرو پلاس (Redmi Note 13 Pro Plus) دقایقی پیش و در رویدادی رسمی توسط زیربرند محبوب شیائومی معرفی شد.

مطابق انتظار و بنابر برنامه‌ریزی از پیش اعلام شده، شیائومی از ساعاتی پیش رویدادی اختصاصی برای برند ردمی را در چین آغاز کرده است که ضمن آن جدیدترین سری گوشی‌های محبوب ردمی نوت، تبلت جدید ردمی و یک ایرباد معرفی می‌شوند.

اما احتمالا مهمترین بخش این رویداد برای علاقه‌مندان دنیای موبایل که کم تعداد هم نیستند، بخش مربوط به سری گوشی‌های جذاب ردمی نوت 13 و مدل برتر آن یعنی ردمی نوت 13 پرو پلاس است.

گفتنی است که سری ردمی نوت 13 در حال حاضر شامل سه عضو عادی، پرو و پرو پلاس است،‌ اما بنابر رسم هرساله شیائومی احتمالا تا سال آینده چند مدل دیگر به پسوندهایی چون آر و تی به آن افزوده می‌شود. ردمی Note 13 پرو پلاس اما به عنوان بهترین مدل این سری از ارتقاهای قابل توجهی در بخش‌های مختلف برخوردار گشته و با یک طراحی زیبا رونمایی شده است. در ادامه به معرفی اجمالی مشخصات فنی این محصول می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: مقایسه ردمی نوت 12 با گلکسی M53 ؛ بررسی ارزش خرید دو میان‌رده خوب

مشخصات ردمی نوت 13 پرو پلاس

ردمی نوت 13 پرو پلاس

ردمی نوت 13 پرو پلاس نخستین گوشی سری محبوب نوت ردمی است که با نمایشگری خمیده از نوع آمولد و با اندازه 6.67 اینچی روانه بازار می‌شود. این نمایشگر وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1800 نیتی را عرضه می‌کند و حفره پانچ در بالای آن میزبان دوربین سلفی است. همچنین لازم به ذکر است که Redmi Note 13 Pro Plus نخستین گوشی ردمی با اسکنر اثرانگشت زیرنمایشگر عرضه شده است.

ردمی نوت 13 پرو پلاس

در بخش طراحی، حقیقتا باید به پیشرفت بزرگ شیائومی اعتراف کرد چرا که سری جدید نوت‌های محبوب ردمی از نظر طراحی نسبت به نسل پیش تغییرات قابل توجهی داشته است. طراحی دوربین‌ها به صورت حفره‌های جداگانه در پنل پشتی انجام شده و بافت پنل پشتی از نوعی چرم مصنوعی با طراحی دو رنگ است. گواهی IP68 این گوشی، مقاومت آن در برابر گردوغبار و آب را نیز تضمین کرده است.

ردمی نوت 13 پرو پلاس

در بخش تصویربرداری، ردمی Note 13 Pro پلاس به سنسور 200 مگاپیکسلی 1/1.4 اینچی سامسونگ ISOCELL HP3 مجهز شده است. یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین سوم 2 مگاپیکسلی نیز ترکیب دوربین اصلی گوشی را تکمیل می‌کنند. این دستگاه از OIS و EIS پشتیبانی می‌کند و توانایی عکاسی تا سه فاصله کانونی مختلف با زوم درون سنسور و زوم اپتیکال 4 برابر بدون کاهش کیفیت را دارد. دوربین سلفی دستگاه نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی است.

در بخش سخت‌افزاری، Redmi Note 13 ProPlus با پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 7200 اولترا عرضه شده است که با لیتوگرافی 4 نانومتری TSMC عرضه شده و قدرت پردازشی چشمگیری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این گوشی همچنین تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

ردمی نوت 13 پرو پلاس

باتری ردمی نوت 13 پرو پلاس 5120 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. از نظر نرم‌افزاری نیز با رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 عرضه می‌شود. گزینه‌های اتصال و امکانات ارتباطی دستگاه هم شامل پورت USB-C، جک هدفون 3.5 میلی متری، IR Blaster، 5G، WiFi 6، بلوتوث 5.3، NFC و موارد دیگر می‌باشد.

قیمت Redmi Note 13 Pro پلاس از 1999 یوان (273 دلار) برای نسخه 12 + 256 گیگابایت شروع می‌شود. پیکربندی‌های 12 + 512 گیگابایتی و 16 + 512 گیگابایتی هم به ترتیب 2199 یوان (300 دلار) و 2299 یوان (314 دلار) قیمت دارند. فروش این گوشی هوشمند از 26 سپتامبر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ردمی نوت 13 پرو پلاس چیست؟ به نظر شما این گوشی می‌تواند در بازار میانرده‌ها موفق عمل کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    کی میاد فقط💔

    پاسخ

    عالی ام هست

    پاسخ

    سلام کِی میاد ایران؟

    پاسخ

    انگار ارزش خرید داره

    پاسخ

    موجود بشه میگیرم

    پاسخ