coinex
راهنمای خرید تکراتو

اسامی عجیب همه فرزندان ایلان ماسک ؛ خانواده‌ای با نام‌هایی غریب!

اسامی عجیب همه فرزندان ایلان ماسک یکی دیگر از نقاط اعجاب‌آور زندگی ثروتمندترین مرد جهان بوده و جالب‌تر اینکه مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس دارای 11 فرزند است.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرآنلاین، طی سال‌های اخیر ایلان ماسک صاحب سه فرزند دیگر نیز شده‌است، که البته او جز این سه فرزند، دارای هفت فرزند دیگر با نام‌های جالب تکنو مکانیکوس، گریفین، ویویان، کای، ساکسون، دامیان و ایکس است.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک درباره فعالسازی اینترنت ماهواره‌ای در ایران :‌ نامه محترمانه‌ای از مقامات ایران دریافت کردم!

اسامی عجیب همه فرزندان ایلان ماسک

داستان اسامی عجیب همه فرزندان ایلان ماسک بعد از ازدواج وی با «جاستین ویلسون»، نویسنده کانادایی در ژانویه 2000 آغاز شد. این زوج در سال 2002 صاحب فرزندی به نام نوادا الکساندر ماسک شدند. نوادا تنها در 10 هفتگی بر اثر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد یا SIDS درگذشت.

ماسک و ویلسون بعد از مرگ فرزند اول خود دوقلوهای گریفین و ویویان ماسک را در آوریل 2004 به دنیا آوردند. گریفین و ویویان درحال‌حاضر 18 ساله هستند.

اسامی عجیب همه فرزندان ایلان ماسک

این زوج سابق همچنین دارای سه قلوی پسر به نام‌های کای، ساکسون و دامیان در ژانویه 2006 هستند. این سه نفر درحال‌حاضر 16 سال دارند. گفتنی است ماسک و ویلسون در سال 2008 از هم جدا شدند.

اسامی عجیب همه فرزندان ایلان ماسک

پس از دو ازدواج ناموفق دیگر ماسک در ماه مه 2018 با گریمز آشنا شد و حاصل این ازدواج فرزند پسری به نام عجیب X AE A-XII شد که در می 2020 به دنیا آمد. X هم‌اکنون 2 ساله است. X در ابتدا X Æ A-12 نام داشت، بااین‌حال «Æ» و «12» به دلیل اینکه بخشی از الفبای آن انگلیسی نبودند، ناقض قوانین کالیفرنیا بودند و والدینش به اجبار نام وی را تغییر دادند.

اسامی عجیب همه فرزندان ایلان ماسک

براساس اسناد دادگاهی که Business Insider در جولای 2022 کسب کرد، ماسک در نوامبر 2021 هم صاحب فرزندان دوقلو دیگری شد و حتی اعلام شده که مدیرعامل توییتر دادخواستی جهت تغییر نام دوقلوها ارائه کرده تا «نام خانوادگی پدرشان و نام خانوادگی مادرشان به عنوان بخشی از نام میانی آنها باشد»، که یک قاضی در آستین، تگزاس، در می 2022 این درخواست را به تایید رساند. بااین‌حال نام این نوزادان فعلاً مشخص نشده است.

اسامی عجیب همه فرزندان ایلان ماسک

طبق بررسی گزارشی که نیویورک تایمز در 9 سپتامبر 2023 در خصوص زندگی‌نامه ماسک به نام «ایلان ماسک» انتشار یافت، فرزند دیگر آن تکنو مکانیکوس نام دارد که اطلاعات اندکی در مورد این کودک موجود است با این وجود سابقاً به او لقب «تاو» داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اسامی عجیب همه فرزندان ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر