coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش هایما 8S شهریور 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش هایما 8S شهریور 1402 توسط ایران خودرو اعلام شد. طبق اعلام این شرکت خودروساز، هایما ۸ اس با موعد تحویل 90 روزه به مشتریان تحویل داده می‌شود.

گروه صنعتی ایران خودرو به صورت رسمی قیمت هایما ۸ اس را ویژه شهریور ۱۴۰۲ اعلام کرد. برای اطلاع از جزئیات این طرح فروش همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش نیسان شهریور 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش هایما 8S شهریور 1402

جزئیات قیمتی و شرایط فروش این شاسی بلند جدید ایران خودرو به شرح زیر است:

طرح فروش هایما 8S شهریور 1402 [+شرایط و قیمت]

ایران خودرو برای هایما ۸ اس در شهریور ۱۴۰۲ قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۲۱۲ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان را در نظر گرفت. این خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه در شهوریرماه به مشتریان عرضه می‌شود.

مشخصات هایما 8 اس

زیر کاپوت کراس اوور هایما ۸ اس یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ تعبیه شده است. موتور ۱۶۰۰ سی سی این خودرو می‌تواند حداکثر ۱۹۲ اسب بخار قدرت و ۲۹۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیروی محرکه این خودرو از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود.

وزن هایما ۸ اس حدود ۱۵۶۰ کیلوگرم و ظرفیت باک آن ۵۶ لیتر خواهد بود.خوشبختانه صندوق بار حجم و گنجایش خوبی برای مسافرت دارد و می‌توانید در فضای ۵۵۲ لیتری آن وسایل زیادی بگذارید.

نهایت سرعتی که می‌توانید با این کراس اوور به آن دست یابید، 180 کیلومتر بر ساعت است و این خودرو می‌تواند تنها در عرض 8 ثانیه از سکون مطلق به شتاب 100 کیلومتر بر ساعت برسد. البته شتاب صفر تا صد هایما 8S در بازار چین 7.8 ثانیه ثبت شده، ولی با توجه به کیفیت سوختی که در ایران موجود است، اندکی تأخیر طبیعی قلمداد می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش هایما 8S شهریور 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: گجت نیوز

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    مرتب دم از فروش هایما میزنید گجا ثبت‌ نام میکنید آیا فروش تون درنمایندگی هاست یا اینترنتی؟ چرا مردم‌ روسرگردون میکنید من‌ قبلآ هرگز باشما تماس نگرفتم سیستم پاسخگوئی تان هم مسخره و چرنداست

    پاسخ

    مرتب دم از فروش هایما میزنید گجا ثبت‌ نام میکنید آیا فروش تون درنمایندگی هاست یا اینترنتی؟ چرا مردم‌ روسرگردون میکنید

    پاسخ