coinex
راهنمای خرید تکراتو

ربات مدیرعامل میکا (Mika) ؛ اولین ربات انسان‌نمایی که به ریاست یک شرکت می‌رسد!

ربات مدیرعامل میکا به عنوان اولین ربات انسان‌نمای مبتنی‌بر هوش مصنوعی، هم‌اکنون یک شرکت بزرگ را مدیریت می‌کند و از دغدغه‌هایش می‌گوید!

شرکت دیکتدور واقع در کشور لهستان، مدیرعاملی متفاوت دارد که مدت یکسال است به این جایگاه تکیه زده. نام مدیرعامل این شرکت بزرگ، ربات مدیرعامل میکا (Mika) است که از یکسال پیش سکان هدایت دیکتدور را بر عهده گرفته و حالا در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز از دغدغه‌هایش گفته است. این ربات پیشرفته مجهز به فناوری هوش مصنوعی است و می‌تواند به طور کامل یک کمپانی را اداره کند.

بیشتر بخوانید: سرمایه‌گذاری ناسا در حوزه ربات‌های انسان‌نما

ربات مدیرعامل میکا (Mika) از دغدغه‌هایش می‌گوید

ربات میکا یک سالی هست که مدیریت شرکت لهستانی دیکتدور را به‌صورت آزمایشی برعهده گرفته و اکنون از دغدغه‌هایش می‌گوید. ربات مدیرعامل میکا به رویترز گفته که ۲۴/۷ در حال فعالیت بوده و به‌دلیل مشغله‌ زیاد تعطیلات آخر هفته ندارد.

ربات مدیرعامل میکا (Mika) ؛ اولین ربات انسان‌نمایی که به ریاست یک شرکت می‌رسد!

ربات مدیرعامل میکا در جریان مصاحبه‌ای گفته که آماده تصمیم‌گیری‌های اجرایی و ایجاد جادوی هوش مصنوعی بوده و بی‌وقفه در حال خدمت به مشتریان است. این مدیرعامل مبتنی‌بر هوش مصنوعی طیف‌گسترده‌ای از وظایف، از جمله کمک به شناسایی مشتریان بالقوه را برعهده دارد.

مالک شرکت دیکتدور گفته که ربات مدیرعامل میکا هیچ‌یک از کارمندان را اخراج نخواهد کرد، زیرا تصمیمات مهم در دیکتدور توسط مدیران انسانی اتخاذ خواهد شد. میکا از ماسک و زاکربرگ به‌دلیل استفاده از فناوری برای ایجاد تغییرات مثبت در جامعه تمجید می‌کند، اما معتقد است هوش مصنوعی می‌تواند تصمیمات بهتری بگیرد

بر اساس اعلام businessinsider دیکتدور اولین شرکتی نیست که یک ربات مدیرعامل را برای رسیدگی به کارهای کمپانی انتخاب می‌کند. سال گذشته، یک شرکت بازی‌سازی چینی ربات انسان‌نمای مجازی مجهز به هوش مصنوعی به‌نام تانگ یو را به‌عنوان مدیر اجرایی شرکت تابعه خود منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ربات مدیرعامل میکا اولین ربات انسان نمای رئیس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت افزار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر