;
coinex

در این ساعات ورزش کنید تا لاغر شوید

پژوهشگران براساس نتایج یک مطالعه پاسخ دادند که اگر در این ساعات ورزش کنید، بیشترین تأثیر را برای لاغر شدن شما دارد. در ادامه نوشتار با تکراتو همراه باشید.

نتایج یک تحقیق گسترده در ایالات متحده آمریکا که بر روی 5هزار نفر از اهالی این ایالت انجام شده است می‌گوید که اگر در این ساعات ورزش کنید، می‌توانید زمان لاغر شدن خود را کاهش دهید. براساس تحقیقات این دانشمندان، ورزش کردن در صبح‌ها به خصوص ساعات بین 7 تا 9 صبح بیشترین تأثیر را برای رسیدن به لاغری بر بدن افراد می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: موفقیت چشمگیر قرص لاغری ایلای لی‌لی در فاز دوم آزمایش بالینی؛ کاهش 15 درصدی وزن در 9 ماه

در این ساعات ورزش کنید تا لاغر شوید

داده‌های تحقیقاتی یک مطالعه روی بیش از پنج هزار نفر در ایالات‌متحده نشان می‌دهد بین ساعات 7 تا 9 صبح، بهترین زمان ورزش با هدف کاهش وزن است.

در این مطالعه محققان داده‌های مربوط به 5285 نفر را مورد بررسی قرار دادند و می‌گویند اگر می‌خواهید وزن کم کنید، بهتر است برنامه خود را طوری تنظیم کنید که صبح‌ها بین ساعات 7 تا 9 ورزش کنید. داده‌های مربوط به این مطالعه نشان می‌دهد افرادی که بعد از تایم کاری به باشگاه‌ می‌روند و هدف آنها از ورزش‌کردن کاهش وزن است، بهتر است در برنامه ورزشی خود بازنگری کنند و آن را به ساعات صبح تغییر دهند.

در این ساعات ورزش کنید تا لاغر شوید

یک مطالعه در ایالات‌متحده روی 5285 بزرگسال نشان می‌دهد ورزش‌کردن بین ساعات 7 تا 9 صبح، بهترین زمان برای کاهش وزن است. در این مطالعه، افرادی که صبح‌ها و عصرها ورزش می‌کردند، باهم مقایسه شدند. نتایج نشان می‌دهد آن دسته از افرادی که صبح‌ها ورزش می‌کنند، نسبت به افرادی که ظهر یا عصر را به ورزش‌کردن اختصاص می‌دهند، شاخص توده بدنی (BMI) کمتر و دور کمر کمتری دارند.

دانشمندان می‌گویند ورزش صبحگاهی می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای ورزش‌کردن افراد دارای اضافه وزن باشد.

دکتر «ربکا کروکوفسکی»، روانشناس بالینی دانشگاه ویرجینیا می‌گوید این تحقیقات جدید به‌صورت کاربردی نشان می‌دهد چه زمانی برای گرفتن نتیجه بهتر، مناسب‌تر است. او اضافه می‌کند صبح‌ها قبل از چک‌کردن تماس‌های تلفنی، ایمیل‌ها و پیام‌ها زمان مناسبی برای ورزش‌کردن است.

او معتقد است برخی موارد مانند میزان خواب شب و کیفیت خواب نیز می‌تواند روی تناسب اندام تأثیر بسزایی داشته باشد. از سوی دیگر، فرهنگ زود از خواب بیدارشدن کمک می‌کند سیستم بیولوژیکی بدن در وضعیت مناسبی قرار گیرد.

مطالعات نشان می‌دهد افرادی که زودتر از خواب بیدار می‌شوند، ریتم‌های شبانه‌روزی یا ساعت‌ بدن بهتری دارند. کیفیت خواب آن‌ها بهتر است و همه این موارد به کاهش وزن و تناسب اندام کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تأثیر ورزش صبحگاهی برای کاهش وزن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر