;
coinex

گسترش کرونا در ایران ؛ 969 مبتلا و 22 فوتی در هفت روز!

آمارهای جدید از گسترش کرونا در ایران خبر می‌دهند. طبق آمار جدید 969 مبتلا جدید ثبت شده است که 22 نفر از این افراد فوت کرده‌اند. آیا پاندمی جدید در راه است؟

براساس آمار جدید وزارت بهداشت، تنها در 7 روز 969 مبتلا جدید به سویه جدید کرونا به ثبت رسیده است که از این تعداد، 22 نفر جان خود را از دست داده‌اند. این مسئله قطعاً می‌تواند نگرانی‌ها در مورد ابتلا به این ویروس منحوس بویژه در افراد مسن، کودکان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای را شدت دهد. پس با توجه به گسترش کرونا در ایران باید شیوه‌نامه بهداشتی دوباره از سمت مردم رعایت شود.

بیشتر بخوانید: افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایران ؛ سویه جدید به ایران رسیده است؟

گسترش کرونا در ایران با آمار ابتلا 969 نفر و 22 فوتی

از یکشنبه هفته گذشته تا امروز اول مهرماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۶۲۳ نفر آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۷۹۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۷ روز گذشته (یکشنبه ۲۶ شهریور تا شنبه ۱ مهرماه)، ۲۲ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۶ هزار و ۳۸۶ نفر رسید.

گسترش کرونا در ایران با آمار ابتلا 969 نفر و 22 فوتی

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون و ۳۷۷ هزار و ۹۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۳۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۷ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۲۰۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۲۹۴ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۳۶۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۴۵۱ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

به این ترتیب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۱۰۶ دُز رسید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گسترش کرونا در ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر