;
coinex

هشدار اپل درباره استفاده از کابل‌های اندرویدی برای شارژ کردن آیفون 15 را جدی بگیرید!

اپل در خصوص استفاده از کابل‌های اندرویدی برای شارژ کردن آیفون 15 به مشتریان خود هشدار داده زیرا این کابل‌ها منجر به داغ شدن بیش از حد گوشی می‌شوند.

اخیراً شاهد رونمایی از گوشی‌های سری آیفون 15 اپل همراه با پیشرفت‌های گوناگونی بودیم که بزرگ‌ترین تغییر آن استفاده از پورت USB-C است. این موضوع با استقبال بسیار مناسبی هم از سوی کاربران روبرو شد، به این دلیل که به کاربران امکان استفاده از یک کابل برای چندین دستگاه را می‌داد. بااین‌حال، به‌نظر تعدادی از فروشگاه‌های اپل طی هشداری به مشتریان خود اعلام کرده‌اند که استفاده از کابل‌های اندرویدی برای شارژ کردن آیفون 15 باعث داغ شدن بیش از حد دستگاه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تست مقاومت آیفون 15 پرو مکس منتشر شد [+ویدیو]

خطرات استفاده از کابل‌های اندرویدی برای شارژ کردن آیفون 15

تاکنون، اپل هیچ بیانیه رسمی درمورد خطرات استفاده از کابل‌های شارژ اندرویدی برای سری آیفون 15 منتشر نکرده و به‌نظر چنین هشدارهایی تنها از سوی برخی فروشگاه‌های اپل ارائه شده است. گفتنی است که پرچمداران اپل از روز جمعه گذشته به‌صورت رسمی روانه بازار شده‌اند و به‌تازگی نیز طی گزارشی اعلام شده که کاربران می‌توانند با کمک درگاه USB-C که این سری به آن مجهز شده، از مبدل USB-C به اترنت بهره‌برداری کرده و با اتصال سیمی به سرعتی بسیار بالاتر از وای‌فای دست یابند.

استفاده از کابل‌های اندرویدی برای شارژ کردن آیفون 15

طبق گزارش‌های منتشر شده، چندین فروشگاه‌های انحصاری اپل به مشتریان در مورد استفاده از کابل‌های اندرویدی برای شارژ کردن آیفون 15 هشدار داده‌اند. بنابر اعلام این فروشگاه‌ها تفاوت در چینش پین پورت گوشی‌های آیفون 15 و اندرویدی باعث خواهد شد تا استفاده از کابل اندرویدی منجر به گرمای بیش از اندازه دستگاه شود. درواقع بین کانکتورهای 9 پین تک ردیفی و کانکتورهای 11 پین تک ردیفی آیفون 15 فاصله اندکی وجود دارد.

بنابر ادعای منتقدان این تغییر در پین‌های پورت USB-C احتمالاً به‌صورت عمدی از سوی اپل انجام پذیرفته تا کاربران را به خرید کابل‌های شارژ رسمی خود مجبور سازند، کابل‌هایی که قیمت آن‌ها بسیار بالاتر از کابل‌های اندرویدی است. افزون‌براین، برخی منتقدان هنوز در مورد اینکه اپل هشدار خود را به دلیل نگرانی‌های مربوط به ایمنی گوشی‌های خود صادر کرده یا تصمیم به افزایش فروش لوازم جانبی اختصاصی خود با این حرکت استراتژیک دارد، اطمینان ندارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص هشدار درباره استفاده از کابل‌های اندرویدی برای شارژ کردن آیفون 15 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر