coinex
راهنمای خرید تکراتو

رکوردشکنی فروش آیفون 15 در چین ؛ پرچمدار جدید کوپرتینویی‌ها غوغا کرد!

با همه رقابتی که میان تولیدکنندگان گوشی‌های چینی وجود دارد اما باز هم در سال جاری میلادی شاهد رکوردشکنی فروش آیفون 15 در چین هستیم.

طبق اعلام یکی از بزرگترین فروشندگان آنلاین چینی یعنی وب‌سایت JD.com، که دارای بیش از 4000 نمایندگی اپل در این کشور است، طی دو ساعت ابتدایی آغاز فروش سری آیفون 15 رکورد جدیدی به ثبت رسیده است. رکوردشکنی فروش آیفون 15 در چین طی این دو ساعت درواقع معادل افزایش 253 درصدی فروش پرچمدار جدید اپل نسبت به سال گذشته بوده است. این میزان رشد فروش، حاکی از علاقه فراوان مشتریان چینی به آیفون‌های جدید است.

بیشتر بخوانید: هزینه خرید آیفون 15 پرو مکس در کشورهای مختلف جهان چند درصد از حقوق ماهانه افراد است؟

رکوردشکنی فروش آیفون 15 در چین

بنابر اعلام تحلیلگران بازار، میانگین قیمت فروش گوشی‌های هوشمند در چین از 450 دلار نیز بیشتر شده است و احتمالاً طی سه ماهه‌های آتی نیز این مبلف بیشتر خواهد شد. یعنی کاربران این کشور تمایل به خرید تلفن‌های هوشمند گرانتری نسبت به قبل دارند. لذا افزایش ناگهانی فروش آیفون تا حدودی با روند بازار چین مطابقت دارد. از طرفی بسیار غیرمنتظرانه میزان سفارش مشتریان در شهرهای کوچکتر، 6 برابر شده است. با وجود قیمت بالا، به نظر پذیرش آیفون در خارج از شهرهای بزرگ چین توسعه پیدا کرده است.

رکوردشکنی فروش آیفون 15 در چین

همان طور که منبع این گزارش اعلام کرده، خریداران چینی حتی به فروشگاه پرچمدار اپل در منطقه خرید معروف پکن در Sanlitun، یکی از 45 فروشگاه رسمی در این کشور، هجوم بردند تا چهار مدل گوشی‌های هوشمند جدید اپل را خریداری و بررسی کنند. گفتنی است که روز جمعه سری آیفون 15 در فروشگاه های اپل در کشور چین ارائه شد و همین امر منجر به تشکیل صف‌های طولانی شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رکوردشکنی فروش آیفون 15 در چین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر