coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: تست باتری سری آیفون 15 منتشر شد؛ پلاس برتر از پرو مکس!

تست باتری سری آیفون 15 منتشر شد. در این تست باتری مشخص شد که پرقدرت‌ترین گوشی ساخت اپل حداقل در بخش باتری از برادر کوچکتر خود شکست خورده است.

تست باتری سری آیفون 15 منتشر شد. خانواده گوشی‌های آیفون 15 چند روزی می‌شود که راهی بازار شده و فعالان دنیا تکنولوژی در بخش‌های مختلف از تست‌های سقوط گرفته تا گرفتن بنچمارک‌های مختلف، تست باتری و غیره پرچمداران اپل را وارد چالش کردند. حالا در جدیدترین تست گرفته شده از این خانواده جذاب، کانال یوتوب Mrwhosetheboss باتری این سری گوشی‌های پرطرفدار را تست و با یکدیگر مقایسه کرده است. در این ویدئو به وضوح دیده می‌شود که آیفون 15 پلاس به سادگی آیفون 15 پرو مکس را به عنون بهترین گوشی اپل شکست داده است.

بیشتر بخوانید: ظرفیت باتری سری آیفون 15 مشخص شد

تست باتری سری آیفون 15 منتشر شد

کانال یوتوب Mrwhosetheboss با انتشار ویدیویی عملکرد باتری گوشی‌های سری آیفون 15 را با یکدیگر و نسل‌های قبلی مقایسه کرده است. اگرچه آیفون 15 پرو مکس موفق به شکست تمام آیفون‌های قبلی شده، اما خودش از آیفون ۱۵ پلاس شکست خورده است. این گوشی اپل توانسته با بیش از 13 ساعت روشن‌بودن نمایشگر، در دنیای آیفون‌ها رکوردشکنی کند.

تماشا کنید تست باتری سری آیفون 15 منتشر شد؛ پلاس برتر از پرو مکس!

شارژدهی بالای باتری آیفون 15 پلاس

اپل در بخش مشخصات فنی آیفون‌ها میزان شارژدهی باتری آنها را اعلام کرده است، اما در دنیای واقعی وضعیت فرق می‌کند. درحقیقت به گفته اپل آیفون 15 پرو مکس می‌تواند تا 25 ساعت ویدیو استریم کند، درحالی‌که برای آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پلاس این مدت برابر 20 ساعت است. اما در زمینه پخش آهنگ مدل پلاس بالاتر از پرو مکس قرار می‌گیرد.

با وجود اعداد بالا، در دنیای واقعی ما کارهای مختلفی با گوشی هوشمند خود می‌کنیم. برای مثال به سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌رویم، تماس تصویری می‌گیریم، ویدیو ضبط می‌کنیم یا بازی می‌کنیم. به‌همین دلیل Mrwhosetheboss در ویدیو تست باتری سری آیفون 15 و نسل‌های قبلی آیفون سعی کرده است تا فعالیت‌های زندگی روزمره کاربران را شبیه‌سازی کند.

طبق ویدیوی Mrwhosetheboss، تا پیش از معرفی سری آیفون 15، آیفون 13 پرو مکس با 11 ساعت و 19 دقیقه بالاترین شارژدهی را در دنیای آیفون‌ها داشت و پس از آن آیفون 14 پرو مکس با اختلاف تقریباً کمی قرار می‌گرفت. اما حالا وضعیت تغییر کرده است.

آیفون 15 پلاس توانسته با 13 ساعت و 19 دقیقه بالاتر از تمام آیفون‌ها قرار بگیرد. پس از این گوشی هوشمند، آیفون 15 پرو مکس با زمان 11 ساعت 41 دقیقه توانسته رتبه دوم را تصاحب کند. همانطور که می‌بینید، اختلاف زیادی میان شارژدهی این دستگاه‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تست باتری سری آیفون 15 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر