;
coinex

سری پیکسل 8 با هفت سال پشتیبانی نرم‌افزاری عرضه می‌شوند!

بنابر ادعای یک افشارگر، سری پیکسل 8 با هفت سال پشتیبانی نرم‌افزاری و به‌روزرسانی امنیتی شرکت گوگل در دو مدل روانه بازارها خواهد شد.

باتوجه به اینکه گوگل طی مراسم جدیدش در تاریخ 12 مهر از سری گوشی‌های پیکسل 8 و محصولاتی دیگر رونمایی خواهد کرد؛ گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره این سری گوشی گوگل مطرح می‌شود. در جدیدترین این موارد یک افشاگر در شبکه اجتماعی ایکس خبر داده که سری پیکسل 8 با هفت سال پشتیبانی نرم‌افزاری عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: انتشار ویدیو رسمی پیکسل 8 توسط گوگل ؛ پایانی بر افشاگری‌ها!

عرضه پیکسل 8 با هفت سال پشتیبانی نرم‌افزاری

اپل همواره به پشتیبانی نرم‌افزاری بلندمدت از آیفون شهرت داشته، بااین‌حال برندهایی همچون فیرفون در این حوزه بسیار درخشان‌تر عمل می‌کنند. این شرکت اعلام کرده که فیرفون 5 تا هشت سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند و چنانچه تمامی موارد طبق برنامه جلو برود، پشتیبانی به 10 سال نیز خواهد رسید.

گوگل نیز در این راستا، سال پیش در زمان رونمایی از پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو اعلام کرد که این دو گوشی تا پنج سال جدیدترین به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد. پیکسل‌های نسل پیشین گوگل نیز به‌مدت سه سال به آخرین نسخه اندروید مجهز می‌شوند. همچنین سامسونگ نیز قصد دارد تا پنج سال از گوشی گلکسی S23 پشتیبانی کند.

پیکسل 8 با هفت سال پشتیبانی نرم‌افزاری

البته هم‌اکنون پشتیبانی هفت ساله گوگل از سری پیکسل 8 لزوماً به این معنی این نخواهد بود که گوگل هفت نسخه اندروید را برای پیکسل 8 ارائه می‌کند. البته هفت سال ارائه آپدیت امنیتی اقدامی هم به‌نوبه خود اقدامی تحسین‌برانگیز از طرف گوگل محسوب می‌شود. البته گوگل هم هنوز این ادعا را رسماً تأیید نکرده است. این شرکت گوشی‌های جدیدش را هفته‌ آینده معرفی خواهد کرد.

براساس برخی شایعات تأییدنشده، پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو از پردازنده تنسور نسل سوم بهره خواهند برد و لذا دارای هشت و ۱۲ گیگابایت رم هستند. پیکسل 8 به باتری 4575 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 27 وات مجهز خواهد بود و باتری 5050 میلی‌آمپرساعتی پیکسل 8 پرو از شارژ 30 وات بهره خواهد برد. همچنین اعلام شده که قیمت گوشی گوگل پیکسل 8 از 699 دلار و قیمت گوشی پیکسل 8 پرو از 899 دلار آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه پیکسل 8 با هفت سال پشتیبانی نرم‌افزاری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر