;
coinex

شیائومی اسمارت بند 8 (Xiaomi Smart Band 8) معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

شیائومی اسمارت بند 8 رونمایی شد. بالاخره نوبت به غول دیگر دنیای تکنولوژی (شیائومی) رسیده تا دستگاه‌های هوشمند خود را یکی پس از دیگری معرفی کند.

شیائومی اسمارت بند 8 (Xiaomi Smart Band 8) معرفی شد. شیائومی امروز روز پرکاری داشته و محصولات هوشمند و جدید خود را با فاصله‌های اندک معرفی کرده است.

از چند روز پیش تا امروز، نام هواوی در صدر لیست اخبار تکنولوژی بود و این شرکت چینی محصولات جدید خود را معرفی کرد و حالا نوبت به رقیب خونی این کمپانی رسیده است. شیائومی امروز در کنار معرفی گوشی‌های قاتل پرچمدار Xiaomi 13T و Xiaomi 13T Pro از نسل جدید دستبندهای سلامتی هوشمند خود نیز رونمایی کرده است. در ادامه به معرفی این محصول جذاب می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: ساعت مچی Big Pilot’s Watch به احترام سری G مرسدس بنز معرفی شد [+عکس]

شیائومی اسمارت بند 8 (Xiaomi Smart Band 8) رونمایی شد

شیائومی امروز در جریان رویداد معرفی خود در برلین از گوشی‌های شیائومی 13T و 13T Pro و ساعت‌های هوشمند جدید خود رونمایی کرد. در همین رابطه شاهد رونمایی از دستبند هوشمند شیائومی اسمارت بند 8 بودیم که به نمایشگر 60 هرتزی مجهز بوده و با قیمت 43 دلار روانه بازار شده است.

مانند سایر ردیاب‌های تناسب اندام شیائومی، Smart Band 8 از طراحی قرص شکل بهره می‌برد. این دستبند به نمایشگر 1.6 اینچی AMOLED مجهز شده است. این پنل دارای نرخ تازه‌سازی 60 هرتز بوده و حداکثر روشنایی آن به 600 نیت می‌رسد. همچنین پشتیبانی از حالت نمایشگر همیشه روشن (AOD) و تعداد زیادی واچ فیس از دیگر ویژگی‌های این دستبند است.

شیائومی اسمارت بند 8 (Xiaomi Smart Band 8) رونمایی شد

مشخصات Xiaomi Smart Band 8

Smart Band 8 شیائومی یک دستبند همه‌کاره بوده و دارای یک قلاب مخصوص است که به شما امکان می‌دهد این دستبند را روی بند کفش خود نصب کرده و به فعالیت‌های ورزشی بپردازند. علاوه بر این Smart Band 8 شیائومی از انواع و اقسام بندها پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند یک بند مناسب با سلیقه خود را انتخاب کنند.

شیائومی اسمارت بند 8 به نمایشگر ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب و سیستم ردیابی چرخه قاعدگی زنان مجهز شده است. این دستبند می‌تواند سطح استرس و میزان اکسیژن مصرفی یا همان VO2 را اندازه‌گیری کند.

علاوه بر این دستبند مورد اشاره قادر است به صورت 24 ساعته و در تمام ایام هفته فعالیت‌های کاربران را پایش کرده و امتیازی از 100 به شما بدهد. همچنین با داشتن شیائومی اسمارت بند 8 بیش از 150 حالت ورزشی را در اختیار خواهید داشت.

شیائومی اسمارت بند 8 (Xiaomi Smart Band 8) رونمایی شد

شیائومی اسمارت بند 8 به فکر سرگرمی کاربران هم بوده و بازی‌هایی مانند سودوکو و 2048 روی آن نصب است. علاوه بر این از قابلیت‌های جالب دیگری مانند نمایش اعلان‌ها و وضعیت آب و هوا نیز توسط این دستبند هوشمند پشتیبانی می‌شود.

بر اساس ادعای gizmochina دستبند هوشمند شیائومی اسمارت بند 8 با یک بار شارژ تا 16 روز (در حالت AOD غیرفعال) شارژدهی دارد. همچنین این دستبند در عرض یک ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. دستبند هوشمند Smart Band 8 از هم اکنون با قیمت 43 دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شیائومی اسمارت بند 8 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر